Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Verkar som att vi är många som håller på med hcg prover nu Håller alla tummar för er (oss). Ringde kliniken idag och bad om ett vul då jag även har lite ont i magen nu men de tycker det är för tidigt att se ngt. Skulle ringa igen om smärtan tilltar och ta nytt hcg imorgon.
Finee - hoppas att det har stigit mer och att 1000 bara är en allmän gräns de anger. Håller tummarna!
Mumskastrull - vet flera som haft ?fel? vecka på clearblue. Läste bland annat om en som fått för lågt på digital, men tagit hcg och fått högt värde, på 3-4000. Men jag vet, med våra erfarenheter är det inte solskenshistorierna som ligger närmast till hand att tro på för en själv...
Jag är själv bäckmörk, minsta avvikelse och jag tror direkt att det är MF. I mitt fall brukar det tyvärr stämma oxå...
Håller tummarna som bara den gör ditt hcg imorgon, verkligen.
Själv är jag så nervös.. troligen för att jag känner att något är fel. Tycker också att jag borde ha fått mer symtom nu. Har ont i brösten, men bara det. Mensvärken som jag hade har försvunnit sedan 3 dagar..
Jag tycker inte jag har några symtom på immunattack (inte för att jag vet vad jag ska leta efter), men mina lymfocyter har gått upp igen sedan förra veckan. Låg då på 2.2 och idag 3.4.... Resterande värden förutom trombocyterna har börjat sjunka. Vet inte vad jag ska tro och som vanligt har inte Dr D svarat....
Bara att invänta bhcg....