Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Jag undrar dock fortfarande om det då är så att det "bara" är att maila honom min / vår historia med tidigare utredning samt andra saker som kan vara av värde för honom att veta. Sedan svarar han och vill boka in ett möte i Aten med oss och därefter så rullar bollen liksom i gång av sig själv? Stämmer det måntro, ungefär?
Det jag inte förstår är att hur kan han rekomendera mediciner osv vid mitt besök där om jag tar prover där, jag menar det tar väl kanske någon dag innan provsvaren är klara? Hinner man få någon behandling hos honom också innan man åker hemåt?
Hujeda mig! Jag tror jag formulerar mina frågor på rena rama "grekiskan" själv . Förstår ni mig egentilgen vad jag är ute efter att få svar på?! Knappt jag förstår det själv ju!
TACK i allafall för att ni orkar svara en oinvigd i ämnet.
Sen säger han åt dig vad du ska köpa på apoteket (jag tror han har ett ungefärligt standardbatteri med mediciner), men själva doserna etc får du veta först när han fått resultatet av proverna. Medicinerna (förutom intralipiddroppen) är receptfria i Grekland och mycket billigare än i Sverige, så var inte rädd att köpa med dig mer hem än vad han ordinerat. Om inte annat kommer du att kunna sälja eventuellt överskott vidare till andra här i tråden sen! =)