Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Jag kan inget om nivån men det är ju starkt uppåt så det låter väl jättepositivt!
Njut nu av semestern och att du är gravid!
Lully Hill: Vilken fin liten pojke ni har fått!!
Så pigg och tittar så stadigt o nyfiket redan! Njut av ert fantastiska underverk!
Lycka till Angla, Holly och Snart Lycklig med era HCG-test idag. Håller tummen!
Angla: Förstår hur nervöst det är och hoppas att du hittar lite hopp ändå. Det är en jobbig väntan. Man vill inte hoppas i onödan men samtidigt förgörs man av oron att det inte ska gå. Tänk på att du bara fått immunbehandling en månad om jag inte misstar mig. Ge inte upp! Det finns hopp!!
Själv verkar jag få mens idag, 5 dgr för tidigt! :( Det är bara dag 22 idag i cykeln och jag ha 27 dgr. Måste ha fått ÄL tidigare än vanligt trots Pregnyl-sprutan och trots att jag tyckte mig känna ÄL tydligt efter sprutan. Det var ju första gången jag tagit Pergotime. Kan det vara denna som gjort att cykeln blev så kort? Måste maila Dr D för att se om jag ska starta på dag 2 även nästa gång. Trist, men jag har inte kännt ngt alls så jag förstod nästan att det inte skulle gå. (Fast jag känner nästan aldrig något).
Hjätefröjd: Dr D sa att jag skulle börja dag 2 när jag hade en cykel på 26-27 dgr.
Grattis Hjärtefröjd!! Jaha, du tog också HCG idag. Det är ju strålande!!!
Snart lycklig: Hoppas inte du stressar upp dig för testet idag. Håller med om att det är lite konstigt att ta testet så tidigt om så få ser något utslag. Det stressar ju bara. Vänta till fredag/lördag. Vi fortsätter att hålla tummarna.
Angla: Oj vilken koll du har på alla din kropp och dina känningar. Jag tycker det ser mkt hoppfullt ut.