• Cathy

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

pink lily; googlade lite och nu förstår jag vad du menar! Kände inte till det där om blodgruppsantikroppar! Du har så rätt, man kan genom blodtransfusion få i sig många fler olika (andra än Rh antikroppar) blodgruppsantikroppar. Det verkar som att har man vissa antikroppar får man inte ge blod men vid andra får man. Jag vet tyvärr inte vilka antikroppar de screenar för i Sverige. Jag trodde endast Rh....men intressant det där för man kan även bilda olika blodgruppsantikroppar efter graviditet. Ännu en förklaring till dem som fått ett barn men inte lyckas med ett till - förutsatt att alla dessa antikroppar påverkar möjligheten att bli gravid/behålla en graviditet?!? Håll oss gärna uppdaterade! Karolinska borde ju ha svaret på detta?

• Cathy

Vilaa; suck suck och åter suck. Visst blir man orkeslös av alla dessa kamper med vården. Flera här i tråden har väl gjort hysto i Sthlm området. Kan ingen av er ge tips på hur ni fick till en remiss till hysto?

• Cathy

Födda: Lully Hill: Son född 120702 Poussin: Gravid på 5:e IVF försöket. Fött en son. Perry6: Fått en son. Lillih: Fått barn. Tjorven: Fått en dotter Hjärtefröjd: 6 IVF:er TWH: 9 missfall, gravid på naturlig väg efter misslyckat IVF. HollyGolightly: 6 ET, tvillinga Cathy; fått en dotter På väg: Jag fyllde i

• Cathy

Äsch nu blev det så där konstigt att se ut. Får inte de under varann med paddan

• Cathy

Snart lycklig; äsch vilken otur att du fick svamp nu Men Diflucan är bästa knepet, det tar 2-3 dagar så borde den vara borta. Du kan annars ta många fler mjölksyrakapslar så får du bort svampen ännu snabbare. Jag vet att du är väldigt hälsosam av dig men skippa allt socker nu, allt du bara kan

• Cathy

Snart lycklig; kikade bara in som hastigast men såg din fråga och har en ide om gyn även om du kanske redan frågat där. Inboxar dig! Kram på er alla!

• Cathy

leah; jag tog Q10 tills jag tog ett gravtest så det är nog bara att köra på med Q10 tills ÄP

• Cathy

Snart lycklig; du är verkligen en kämpe! Visst kämpar alla i den här tråden men ingen annan jag känner till som gjort lika många plock och i Aten! Alla läkarbesök, medicineringar, VUL och annat du fått till i Sverige och i all hast rest ner till Aten för plock. Helt otroligt strongt gjort! Nu hoppas jag sååååååååååå mycket för dig och dina små i frysen! Stor kram

• Cathy

Blingbling; jag fick plötsligt nattliga svettningar (försvann efter nytt IL) efter att jag plussat och det berodde inte på prednisolon för jag får aldrig 'besvär' av prednisolonet. När jag gjorde FET med blasto som misslyckades hade jag också svettningar en natt då jag tror embryot försökte fästa. Så summa summarum, för mig betyder svettningar immunattack

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!