Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hej, metformin har jag inte hört talas om. Levaxin skulle jag rekommendera 50 mg, man brukar kunna dela tabletterna för ökad/minskad dos. Ha en bra dag i Aten😃
Det heter prezolon, det som køps utomlands.
Om vård utomlands och rättigheterna www.forsakringskassan.se/privatpers/utomlands/om_du_planerar_vard_utomlands/ersattning_vid_planerad_sjukvard
Ny i GBG, alla mina mediciner (prednisolon, fragmin, levaxin, trombyl o folsyra) har jag fått utskriven av min svenska läkare innan jag åkte till Aten. Intralipider skriver hon inte ut, än. Så den medicinen får jag, och fler med mig, importera från Grekland. Det är helt lagligt då intralipider är ett godkänt läkemedel i Sverige. Jag tror ingen i den här tråden skulle våga låta ickeläkare göra behandlingsplaner. Dr D har jobbat på de mest framgångsrika klinikerna i London och i USA så han ligger långt före de svenska läkarna i kunskap kring individanpassade behandlingar. Jag skulle råda dig att ta kontakt med någon/några av de kliniker/läkare du nämner. Lycka till😃
Fenan, kan inte svara på din fråga tyvärr. GBG - tre bebisar i denna tråd sedan den startades, plus fler på G!