Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Perry, stort grattis!!! Till er som undrar om dr D så fick jag svar inatt av honom då jag skrev att jag är gravid, han ska skicka il och vill se mina provsvar på måndag. Han lever.
Perry, stort grattis!!! Till er som undrar om dr D så fick jag svar inatt av honom då jag skrev att jag är gravid, han ska skicka il och vill se mina provsvar på måndag. Han lever.
Bra Linköping, klockrent! Denna ska jag ha med mig till läkaren på fredag😃
Jag är med på att anmäla, kan det inte vara så att en läkare kan vägra en behandling utan skäl? Samtidigt så är det ju inte sverigeläkaren som har föreskrivit behandlingen så ansvaret ligger ju någon annanstans.
Linköping, denna text tillsammans med våra upplevelser borde ju hamna i händerna på journalisten som Zin varit i kontakt med. Svenska läkare bryter mot EU regler, inte bara i en stad utan i hela Sverige! Zin, har du kontakten fortfarande?
Bra info mumwannabe, Linköping - det spelar ingen större roll tycker jag, Sverige har ju varit med och beslutat detta och därmed accepterat de andra ländernas läkarvård. Våra läkare måste ju agera utifrån detta den 1 okt så de borde ju redan nu kunna anta reglementet - eftersom det borde funka så redan nu. Urbra info att ha med - tror inte många läkare känner till detta. Visste ni att vi har rätt att genomföra en behandling el operation, som är godkänd i Sverige, i vilket EU land vi vill, utan att behöva motivera detta - både på privata och statliga sjukhus, och sedan få ersättning för utläggen av Sverige. Tex en kromosomanalys på embryot hos dr D el en ivf hos honom - för de som är inom den svenska åldersgränsen.