Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Falun rekommenderade dock en spansk klinik, IVI, men dr D ligger på samma utvecklingsnivå som de - och jag har redan relationen så enkelt val😃
Falun rekommenderade dock en spansk klinik, IVI, men dr D ligger på samma utvecklingsnivå som de - och jag har redan relationen så enkelt val😃
Förlåt - en sak till såklart, dr D kör ju immunbehandlingen samtidigt, icke att förglömma😉
Ninnin, en vän till mig som har haft mkt svårt att bli gravid har en man med ngn njursjukdom. De har genomgått mängder ivf-er, hon plussar svagt ibland, och massor av utredningar/prover. Inga fel. Härom veckan satt hon och surfade på sin mans njurproblem (vet inte vilket njurproblem det är), och plötsligt hittar hon en jättestudie i pubmed som visar ett starkt samband mellan infertilitet och njurproblemet! De sökte sig till experter ochhar nu fått slussas vidare till ytterligare utredning. De är nu övertygade att spermierna inte kan bilda en hållbar graviditet. Sex års kämpande förgäves.....
Fenan, lycka till! Själv försöker jag få tag på il administratören som brukar hjälpa mig, Holly - hur snabbt bruka du få feed back? Jag skrev i eftermiddags, behöver ta imorgon då jag fick feber och sjukdomskänsla igår 7 dgr efter äl. Dr rekommenderade il vid första tecken, men vet ju inte - better safe than sorry😍