Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Önskar för övrigt er alla en fin helg. Ni är alla kämpar och på ett eller annat sätt löser sig det mesta!
Önskar för övrigt er alla en fin helg. Ni är alla kämpar och på ett eller annat sätt löser sig det mesta!
Hej alla !
Vill bara berätta jag fick också missfall
Jag får se om man ska ändra nåt och vad som blir plan B.
Lycka till till er andra .. Och alla andra som kämpar på vi ger inte upp Kram!!!!
Hur är det med HCG, i vilken vecka minskar dubbleringstakten? Ca vecka 7-8? Har ni alla mätt HCG så långt?
Tack för era svar aylak och ananax. Jag har en känsla av att det inte stigit tillräckligt högt, ligger på 94900 nu och låg på 50000 för en vecka sen, innan dess har det dubblerats var 2-3 dag. Sjukt nervöst inför VUL imorn. Jag hoppas att denna lmmunbehandling funkar på mig om inte denna gång kanske nästa.
Mellan hcg-prov v 6+5 och nytt prov 8 dgr senare, så hade mitt hcg bara dubblerats. Planade alltså ut vid den tiden. Blev lugnad av andra att hcg-stegringen kan plana ut tidigare om haft tidig, och stark, hcg-ökning under graviditeten. Hade jag. Det sista kunde även förknippas med pojkembryo fick jag höra, men stämde inte för oss. Visade sig vara en dotter :)
Hej,
Är det någon som vet varför Dr D hemsida inte fungerar längre? Han jobbar fortfarande i Aten? Försöker nå honom och få hjälp på vägen, men vet inte vart jag ska vända mig.
Stort tack till dig som har svaren!
En gång igen har svenska sjukvården gjort en helt jäkla fel igen!
Gick till akut gyn för att få mediciner för att sätta igång missfallet.
Då visade det i skärmen att ett hjärta tickade !!!!
Omg !!
Läkaren på Visby hade tydligen för gammal ultjudet maskin .
Den dom har på SöS är mycket bättre ,, så jag är fortfarande gravid!!! Kan inte fatta helt otroligt !! Dr D behandling funkar
Godmorgon! Jag är verkligen ingen expert men de gånger mina värden har stigit på det sättet har Dr D sagt att jag behöver IL närmaste dagarna, så ta ett idag eller imorn. Vid ett tillfälle höjde han också korisonet från 10mg till 15mg så du bör def inte sänka det iaf. Håller tummarna!