Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Förresten, hur gör ni tjejer med kost, träning och sex från plus genom första trimestern?
Förresten, hur gör ni tjejer med kost, träning och sex från plus genom första trimestern?
vårblomman: immunpatienter får även Fragmin eller motsvarande dvs blodförtunnande sprutor samt trombyl/baby aspirin varje dag. Detta då vårt immunförsvar kan göra att vårt blod koagulerar i moderkakan.
tack för tips! ska försöka hitta på något sidoprojekt. fick just in mina resultat och nu är det jobbigt då man måste vänta på att få svar från Dr D. är du bra på att tolka resultat? på en vecka har detta hänt:
leuk: 5.7 -> 6.6
lymfo: 3.6 -> 3.9
neutro: 1.8 -> 2.2
trombo: 220 -> 224
bokade in ett dropp imorn bitti för känns som det behövs, visst? inväntar hcg och progesteron som inte har kommit än.
Jag skulle gissa på dropp. Vad sa den gode doktorn förra gången? Tänker att resultaten är relativt snarlika.
Tänker att det åtminstone inte kan skada med dropp... Sen undrar jag om han vill höja min kortison-dos som just nu är på 15mg men där får jag avvakta antar jag.
Han svarade nu kära Dr Dimitri och sa ungefär det du misstänkte Aylak, dropp. Inget urgent. Så får vi se hur allt går tills nästa vecka. Denna väntan alltså :) Ska försöka att inte tänka så mkt nu kommande dagarna.
Tack!! Ja ena sekunden oroar jag mig för för lite symptom och andra sekunden för för mycket symptom och tredje sekunden för ngt annat
Vad kul att vi är så nära varandra! Hade du också högt TNF alpha?
Lycka till med morgondagens dropp!