Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Så skönt att det gått bra Zin! Och skönt att du fått svart på vitt att du o Dr D haft rätt! Krya på dig nu och ha det gott i helgen! Kram
Så skönt att det gått bra Zin! Och skönt att du fått svart på vitt att du o Dr D haft rätt! Krya på dig nu och ha det gott i helgen! Kram
Åhh Curly!!! Underbart!!! Njut nu!!
Hej vänner,
Hela tiden lär man sig nytt! Jag lägger ut min mailkorr med Dr D så kan ni själva läsa och se vad ni har att vänta den dag ni är mitt uppe i graviditen:
Holly; tack raring! Jag skrev kortfattat och skickade gamla provsvar till Dr D. Jag översatte aldrig hela journalen. Det beror på hur komplicerad bakgrunden är så klart! Han vill veta antal ägg o poäng, doser etc på tidigare IVFer dock!
Åh Curly! Det låter konstigt!! Klart du måste utreda vidare. Men vad du gör håll dig borta från tabletterna så länge det bara går. Läste för någon dag sedan en artikel om flera fall där läkarna sett fel och gett abortpiller. En liten flicka överlevde och föddes frisk. Här gäller det att få uppgift från flera läkare. Har du varit hos SO på Sibylle? Kanske också gå till Ultragyn på Odenplan. Eller kan man få remiss till avd för fosterdiagnostik. Jag håller tummarna! Styrkekramar!