Cice skrev 2012-05-24 15:42:14 följande:
Hej
Jag hade ett till consultation med Dr D. . Han är bra, excelent ..... Jag känner mig mycket bättre nu .
Enligt analysen av mina blodprover och min medicinska historia, sade Dr.D att mitt problem inte blir gravid. Jag är mycket fertil för min ålder. och han gissade att jag är en blandning av vitt, mulatt, med blod av indianer. Han är roligt. Och jag är väldigt bördiga tack vare min genetiska mix.
Dr D tror att jag kan lyckas få ett barn, på naturligt sätt och att jag kanske inte behöver göra IVF ... Ska jag äta de mediciner som han rekommenderade mig och prova under de kommande tre månaderna och se vad som händer. och när jag blir gravid där, jag måste göra alla tester igen och åka till Athen till undersökning, han ska att följa upp mig ...
I fall om jag inte kan bli gravid i nästa kommande 3-5 månader, jag får tänka på att göra IFV då. Mitt problem börjar när jag är gravid i ngra veckor.... Dr.D sade att han tror att min min kropp på ngt immunologisk sättt avvisa min graviditet från och med 6-9 veckor. Jag ska ha en fullständig medicinsk övervakning under hela graviditeten.
Det kmr innebära, att jag måste resa till Athen flera ggr ? Är det ngn har har gjört samma sak ?
Nu behöver jag vänta på resultaten av andra undersökningar, som jag ska skicka till USA och se vad det som resultat kommer att säga, dvs vilken sorts behandling som jag kmr att få under graviditeten...
Jag är glad och jag vill tacka alla er som gav mig alla dessa tips, speciellt Lilly Hill, som har stöttat mig och osp hjälpt många andra kvinnor.
Tack vare Lilly Hill godhet och dr. D kunskaper har många kvinnor har möjlighet att förverkliga drömmen att vara mamma. Tack för alla er underbara kvinnor som finns härpå FL
Cice,
Tack raring för de fina orden! Kan man hjälp någon annan är det härligt! Det är det som är meningen med tråden, att vi ska få hjälp och att man ska slippa vara ensam! Sedan finns ju så många härliga tjejer här som alla bidrar med sin enorma kunskap!! Tillsammans blir vi ett powerteam!
Roligt att höra att du nu känner dig glad och att du känner att du är på rätt spår! Jag tror inte du behöver åka till Athen flera gånger under din graviditet. Troligen behöver du åka dit när du börjar behandlingen för första droppet och så får du dropppåsar med dig hem. Dr D vill kanske också göra en undersökning och kolla att allt annat är ok.
Sedan fortsätter du medicineringen här hemma, droppet måste du få hjälp med, om du inte vet någon så kan du inboxa mig ska du få ett tips. Du tar ett "vanligt" blodprov då och då som Dr D säger, skickar svaret till honom på mail. Sedan ger han dig ordination om något ska justeras. Allt sker via mail o telefon.
Kram