UndrandeSökare skrev 2019-08-12 10:47:22 följande:
Skaffa hem alla saker till Mensblodtestet och gör det vid nästa mens. Sen om baciller hittas, så får du och mannen varsitt antibiotikarecept av Serum ni kan lösa ut på svenskt apotek.
Efter ni ätit klart antibiotikakuren,så boka tid hos Life clinic för immunutredning och boka tid hos Serum för hysto och Sperm dna fragmentationstest.
Gör allt detta INNAN du försöker bli gravid igen !
För det är tydligt att det du testat fram till nu INTE funkar, så det är meningslöst att bara fortsätta försöka utan att FÖRST ÅTGÄRDA orsaken till missfallen ! Vänd dig till Aten så kommer du få bättre hjälp !
Absolut det ska jag göra. Antingen gör jag det med missfallsblodet om det fortsätter eller nästa mens.
Gällande att åka till Athen så står jag o väger 50/50 o åka direkt eller testa en gång till på egen hand med alla mediciner.
Då jag denna gången började i v5-6 med dropp, fragmin, prednisolon så tänker jag att det kanske var för sent redan.. för det brukar vara där ngn gång embryot slutar växa även om missfallen kommer i v8.
Min tanke är som så att OM det funkar utan athen så besparar det mig enormt mkt stress att åka utomlands o ta allt på engelska o försöka förstå, sparar massvis med pengar (vad kostar hysto o sperma tester? Dr D löste jag kostade ca 20 000 immunproverna tror jag ?)
Samt resa etc ja du fattar.
tänkte även nästa gång testa kinesisk medicin i samband med de medicerna jag redan fått utskrivet.
MEN samtidigt så vill jag lösa det så fort som möjligt därav 50/50 ..
jag förstår att jag låter velig men det är rädsla mest tror jag . var rädd för hyston i Sverige tom o då visste jag exakt vad som skulle göra