Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Halvligger nu på en brits på Hagakliniken och får mitt första IL dropp i Sverige inför IVF-starten, som blev uppskjuten till torsdag, eftersom de var rädda att ÄP annars skulle bli på helgen och då gör de ju inga plock. Får bara IL-droppet från påsen, ingen saltlösning, men så fick jag det ju i Aten också så det spelar kanske inte så stor roll? Har för mig att det varit andra i tråden som också fått det outspätt? Hon har i alla fall satt det så att det ska ta runt 1 1/2 timme. Känns bra att vara igång, men också lite pirrigt med första gången med immunsupport. Hoppas så mycket och vågar samtidigt inte hoppas för mycket. Vet ju att det gäller att hitta rätt ägg också.
Såg förresten i en ivf-tråd på Facebook att det var en annan grekisk läkare, från Cypern, som påstod att Intralipider inte gjorde någon alls nytta och till och med kunde orsaka pancreatitis (bukspottkörtelinflammation). Det har jag aldrig hört förut - någon annan som har? Lägger inte så stor vikt vid det eftersom jag aldrig har hört det nämnas förut och inte vet vad han baserar det på.