Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Inga konstiga eller ovanliga symtom, förberedelser på mens och lite progesteron-spök. Jag ska ändå ta blodprover imorgon bitti.
Jag vet inte om jag har berättat det eller inte, men vid vårt senaste hemmaförsök i november, fick vi (om det inte var ett spökstreck) ett svagt svagt streck, som sedan naturligtvis försvann. Inbillning eller önsketänkande, inte vet vi... Det var också ett hemmaförsök med stödmediciner.
Vår behandling går ju ut på enbart hemmaförsök med stödmediciner och jag var helt säker på att jag kände av infästning på 6:e dagen. Kraftiga men snabbt övergående kramper tillsammans med en ljusrosa flytning. Tyvärr har jag ju haft spottings sen dess så jag misstänker ett väldigt tidigt missfall, om man ens kan kalla det för det. Hade hoppats på att kunna få bekräfta känslan av att jag blev gravid med ett svagt plus, men testet i måndags var blankt. Igår och idag har jag dock haft svag molvärk och lite dragningar kring livmodern. Hade helt förlikat mig med ett minus, men det här känns inte som mens.... Vill dock inte börja hoppas igen heller utan sikta på nästa cykel istället. Fy vilken psykisk belastning det är att hoppas hela tiden. Hoppas på mens, hoppas på äl, hoppas på plus, och så om igen.... Men skam den som ger sig :) Vad är nästa steg för dig Snart lycklig, hur ser planen för återförande ut?