Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Här vet jag inte om man kan säga det går bra eller dåligt... Svettas som en tok varje natt och känner mig sjuk och har ont i ryggen. Armarna värker också. Precis som sist... Å andra sidan så har jag världens bästa vårdcentral och har lyckats boka tid för IL-dropp både igår och idag och på torsdag. När jag ringt samma dag!
Dr. D. tycks tro svensk sjukvård är fantastisk. Han skrev i söndags att jag skulle ta dropp måndag, FBC tisdag och hcg på fredag. Sen efter min rapport igår skrev han att jag skulle ta dropp tisdag eller onsdag beroende på mina provsvar! Så jag bokar in och tar dropp - det kan väl aldrig skada!
Men han har ju helt rätt i vad han sagt - implantation är inte mitt problem, det funkar. Annars hade jag inte reagerat som jag gör efter insättning. Men det är ju rent ut sagt fan att hjärta och själ vill så gärna och kroppen bara protesterar.
Snart Lycklig - du som är "värstingen" här vad gäller immunförsvaret - hur många IL tog du i början? Hade du också skyhöga leukocyter och neutrofila? Alla mina andra värden är bra.
Förlåt för sent svar, men jag tog 4 st IL innan jag åkte till Aten den 22/11, transfer var den 25/11. Tog 2 IL i Aten, 1 dagen innan transfer och 1 dagen efter transfer. Sedan 1 IL dag 6 efter transfer hemma i Sverige och sedan EN MASSA. I genomsnitt, först 3 ggr i veckan, sedan 1 eller 2 ggr i veckan. Tror jag hittills tagit totalt 27-28 st. Dock har jag nu inte tagit något sedan den 3/3. Rekord. Nya bp på fredag. Jag har också sedan i fredags halverat min dos av Neupogen. Hoppas få sluta snart. Normalt trappar man ner efter vecka 12, men D vågade inte göra det i mitt fall, då min kropp inte var i balans.