xxx4 skrev 2015-05-19 10:06:03 följande:
Pink lily Tack för stöttande ord o jag ska ta kontakt med Serum igen för råd o diskutera vår situation.
Redan jag kräver verkligen inga svar i tråden undrade bara om jag var på fel plats då ni andra har tidigare relationer. Ledsen om jag stressat/pressat dig o Frk röd har inte alls varit min avsikt. Blir bara så angelägen o famlar efter halmstrån i denna påfrestande process. Har stor förståelse för er trötthet nu när ni äntligen lyckats. Tycker också att jag skrev i tråden att jag själv är väldigt känslig just nu med alla misslyckanden o hormoner i omlopp. Tråkigt i alla fall att mina inlägg uppfattats så.
Frk röd ta det lugnt nu o ta hand om din kropp/graviditet. Inte behöver jag någon behanlingsplan nu vi tar det senare.
Sista ÄD 7:de försöket gjordes alltså igår på kliniken Irema i Spanien. Slemhinnan var ca 10 fin o insättningen gick komplikationsfritt som vanligt. Är hemma nu o får just nu dropp hos Marie. Känns bra även om jag har mycket lite hopp. Känner mig ovanligt känslig ledsen o uppgiven inför denna gång mot tidigare ruvningar. Kanske mest för att tiden går o åldern snart sätter stop. Också att nästa gång blir ett helt nytt försök med allt vad det innebär med byte av klinik mm. Vet inte hur vi kommer orka det.
Lycka till nu, håller tummarna att allt går bra!
Nästa försök för mig blir via Serum i september. Men innan dess ev hysteroskopi i juli.