Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Imorrn åker vi till Aten. Med tur blir det FET på tors :)
Imorrn åker vi till Aten. Med tur blir det FET på tors :)
En liten fundering: är kallad på vaccination av hepatit A, en uppf av en spruta jag tog förra året för att få fullt skydd. De rek även påfyllnad av stelkramp (trippelvaccin) då många år gått sen sist. Har ngt hört om den här typen av vaccinationer är neg för fertiliteten/immunförsvaret på ngt sätt..? Man vill ju stämma av allt och ska man inte ens ta ipren undrar jag hur detta påverkar? Ngn som vet?
Lycka till idag RobSab!!
Tack tjejer! Tre (!) embryon ligger i min mage nu. Vi firar 2 mån som gifta idag också, så vilken gåva!
Trots egen (omedicinerad) ägglossning så var gravtest toknegativt även denna månad :( glädjen över att vi åtminstone förhoppningsvis kan se fram emot att påbörja ÄD-behandling innan årsskiftet grusades dessvärre också idag. Läkare från endokrin hade nu sett över mina höga provsvar och tyckte absolut att jag skulle medicinera då hon menade att de höga värdena omöjliggör en graviditet. Således avrådde hon oss från ÄD innan jag lyckats få ner mina värden. Tacksam över att jag slipper slösa ytterligare ett försök med kassa förutsättningar, men att ha ÄD-behandlingen inom räckhåll fungerade som min livlina. Nu lär det väl dröja innan det är någon ide att varken hoppas eller satsa igen. Fan också!
En fundering ang dropp. Jag får ibland så det liksom strålar till i armen av droppet. Är det bra/dåligt/inget av det?
Känslan är sådär som när man spolar rent i venen först och det kan stråla till lite fast det här är mitt i dropp-tiden liksom
själv så är jag på ruvardag 13 i dag och det ser relativt kört ut. har enorma nattsvettningar varje natt, trots ökat kortison. Ochså är mensen så gott som igång. Det är inte lite ljusros/runt utan mycket rött. Exakt samma dag som sist började det även denna gång. tröttsamt och jävligt ledsamt..
Åh trex2013 jag är så ledsen för din skull
Trex-styrkekramar till dig!