Redan47 skrev 2014-12-22 21:57:43 följande:
SL:trots fin bildskärm... Är mätningar jag gjort där ej alltid korrekta. Hittat saker på äggstockar som ej finns och inte hittat pågående äl. En av anledning till längre vistelse i Aten bl.a. Denna gång.
Jag tror att VUL tidig grav görs bäst av de som är vana vid den typen av mätningar.
Håller tummar för två!!!!
Katt12 skrev 2014-12-22 21:59:45 följande:
SL, förstår att det känns vemodigt med den lilla som stannat av, men som du själv skriver så ät det nog trots allt det bästa och även i linje med det dr D aviserat, att det är vanligt att en stannar av när det är tre fr början. Tvillingar är ju underbart och vilken glädje med dessa två som nu verkar ta sig fint.
Solkattan skrev 2014-12-22 22:40:54 följande:
SL : tråkigt med den återbildade trillingen. Men nu håller vi tummarna för tvillingar ! Det är ju fortfarande dubbelt upp !
Tänk va nervös dr d måste varit... Två är nog hans förhoppning .. :).
singhatjejen skrev 2014-12-23 07:43:59 följande:
Stort grattis till hjärtslag kattflickan och snart lycklig :) förstår din oro SL men hoppas du vågar tro att allt går bra nu.
Fortsätter hålla tummarna allt jag kan för att allt slutar bra - för dig med zwillinge :)
Tack alla ni som bryr er så! Visst, det känns vemodigt att en plutt stannat av, men framförallt ligger min rädsla i att en efter ska stanna av, även om det inte kanske är riktigt logiskt.
Tack och kramar!