Katt12 skrev 2013-10-02 10:47:13 följande:
Cathy, tack för peppning, det behövs! Ja, jag släpper CFC nu, för min del har det varit för mkt strul och vi behövde ju inte ens betala den här gången pga allt krångel. Men man blir ju inte gladare för det, man vill ju ha rätt behandling o bemötande. Hade ju fått min IL efter tel kons m dr G, men överväger nu att åka t dr D (trots att han verkar lite överansträngd...) och göra en komplett utr.
En fråga till er som kan detta m Chicago tester: hur lång tid ska ha passerat utan IL, IRAP o kortison innan man kan ta dessa prover? Antar att medicinerna måste gått ur kroppen ordentligt, annars påverkas väl provsvaren?
Vad jag förstått så går det rätt fort på CFC och det passar inte alla, plus att de verkar ha varit lite förvirrade där sista tiden (särskilt med din behandling). Bra idé att byta om det inte känns bra! Du tog inte NK panelen hos Dr G? Hör med Dr D om när du kunde ta den med tanke på medicinerna. Självklart kan du ta Q10 (även en hästdos
) tillsammans med alla mediciner. Q10 påverkar inte hormonerna direkt. Å, ska bli spännande att följa din fortsatta resa! Ta hand om dig nu (gör något riktigt roligt i helgen och ät gott) innan nästa försök! stor kram