Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Samma här.. Jag brukar få dag 17-19 med pergo...
Nu har svullnaden börjat gå ner efter två timmar, men det gör fortfarande sjukt ont.
Usch, stackars dig. Vad sa sköterskan - vad berodde det på?
Ljusgläntan: jag har en kompissom håller på att söka ut studier i pubmed gällande intralipider, upprepade missfall och misslyckade ivf-er, i PubMed. Hon har hittat en massa helt nya och entydiga studier, så fort hon har sammanställt dessa ska jag skicka in dem här så alla kan läsa och ta med till skeptiska läkare. Oavsett så kan ju läkaren neka men de kanske känner sig mer trygga efter att ha sett studierna. En av de senaste, publicerad juli 2012, visar en extremt signifikant skillnad för kvinnor med förhöjda nk celler, över 12 procent, i utfallet lyckade graviditeter. Utvald grupp var upprepade missfall med konstaterat förhöjda värden. Efter behandling i 3 cykler så hade 87 procent lyckad graviditet med intralipider mot 12 procent i kontrollgruppen. Den här studien var spansk. Jag återkommer med hänvisningar, hon söker också på misslyckade ivfer då det är hennes utmaning.
Och en sak till, i Alan Beers bok så skriver han att han aldrig har sett en lyckad graviditet med en kvinna som har mer än 17 procent nk celler el över - utan behandling. Jag har 21.5 procent så det ska verkligen bli spännande att följa, om inte annat i vetenskapligt syfte, man börjar ju bli lite skadad 😃