Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Werlabs har förenklat och förbättrat sin sida, särskilt det som rör oss och det är jag så tacksam för
werlabs.nordicshops.com/category.html/graviditet
Werlabs har förenklat och förbättrat sin sida, särskilt det som rör oss och det är jag så tacksam för
werlabs.nordicshops.com/category.html/graviditet
Hade tydligen en polyp i livmodern som togs bort under min Hystoeskopi i Riga och lämnades till lab. Inget farligt dock och man undrar ju om det varit denna som gjort att alla mina embryon inte fastnat tidigare???
Någon med erfarenhet av detta?
Är det någon som vet om Katie, Penys assistent på Serum, har slutat där? Får tillbaka mina mail till henne. Har en brådskande fråga, men kan inte få kontakt ... Mailat receptionen men ej fått svar ännu. Vet någon Katies nya e-mailadress om hon är kvar?
J*vlar va dyrt!
Alltså jag ringde upp en privat aktör i Örebro som gör hysteroskopi.
20 000 kr!!?? Är det verkligen möjligt..? Hon lät lite osäker hon jag pratade med... kan hon ha blandat ihop det med borttagning av livmoder...? (heter ju också nåt på hyst..)..?
Nu framstår Riga som ett riktigt prisvärt och bra alternativ!
Jag googlade lite på flyg dit. Flyger inte ryainair från skavsta längre till Riga..? Nån som vet..?
Gjorde en snabb sökning, finns resor med Air Baltic från Arlanda i september för under tusenlappen.
Zin, är det 700 euro det kostar m hyston i Riga? Är det nya kliniken? Vad visar en biopsi?
D tror att de djupa snitten som Serum gör kan göra lite skada, med ärrbildningar etc. Jag har inte fakta exakt vad han anser och vad han gör som skillnad. Det är därför inte försvarbart att jag därmed delger vad Dr D anser och har för synpunkter. Han gör lite annorlunda av ngn orsak som han tror på. Det går ju säkerligen att maila honom och fråga om man är intresserad av en hysto.
Solkattan: hos dr Fiodina är det jag pratar om