Snart lycklig skrev 2013-09-22 13:25:41 följande:
Lite ledsen, båda äggen var mogna men bara ett befruktades korrekt. Ja, jag vet ...... Oftast har alla våra mogna ägg befruktats korrekt. Jag är mkt medveten om att man inte kan räkna med 100%, men det är så jobbigt när man åker så långt bort och det kostar faktiskt ganska mkt pengar oxå. Jag vet oxå att jag väljer själv, men jag kämpar för att jag lika mkt som ni önskar ett barn. Usch vad barnlöshet är jobbigt! Jag känner mig så utanför alla andra. Both the eggs were mature but today only one got fertilized normally. Not bad not good. Any way, we have one more embryo frozen now. I hope you are well and happy All the best
Å jag förstår att du är lite ledsen och hoppades på båda två. Men nu har du iaf ett till embryo i frysen som du kan glädjas över
Läste att ni diskuterade IL doser och saltlösning eller inte. Jag har tagit alla mina IL utan saltlösning och det har gått bra. Alla mina doser har varit minst 150, oftast 180 eller 200. Den sistnämnda fungerar bäst på mig, då tar det ca 3 veckor innan mina värden gått ner, alltså lite längre än med de mindre doserna, eller rättare sagt den högre dosen ger effekt under längre tid.