Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Tänker på dig foreverhope. Hur har det gått?
Tänker på dig foreverhope. Hur har det gått?
Foreverhope vilken dpo är du på? Jag testade svagt plus på urin test samma dag som jag tog blod hcg (57). Ville ge mannen något konkret och inte en siffra hcg...... Så har du inte fått ditt provsvar testa en urin sticka med låg hcg känslighet.
Ny klinik i athen. Någon skrev ett inlägg för ett tag sedan om att det öppnat en ny klinik i athen som då inlägget tillhör life clinic eller serum. Har sökt igenom tråden men hittar inte inlägget.
Någon annan som snappade upp det?
Inte tillhör life clinic eller serum ska det stå..... (tfn autokorrekt )
Jag har Crohns. Ett akut skov -95 som opererades
Sen ingen behandling o 2 skov de senaste åren ( som jag själv tror i alla fall eftersom VC inte vill träffa en förrän man haft diarré i 2 veckor. .Jag hade i 1 vecka ca 15 gånger per dag!)
TNF-a 43
Bara det " vanliga "via Dr.D dvs ILdropp fragmin åbabyaspirin o prednisolon (6 missfall)
Klart han gör...! Nej, olika protokoll.
Pink lily gu vad skönt att allt såg bra ut! Bra beslut att åka in. Nu kan du slappna slappna av + njuta!
Solkattan för mig har mensen kommit kring testdag men någon gång 7 dgr sent pga progesteronet.
Verkligen tråkigt att läsa om ditt hcg. Hoppas du orkar ladda om.
Foreverhope tråkigt att läsa även om dig och att ditt hcg backar. Men härligt att ägget fäste. En bit på vägen! Hoppas även du orkar ladda om!
Hej tjejer. Behöver er samlade kunskap här. Jag var gravid och hjärtat på foster slog för 1 vecka sedan. Foster i sig var -2 v invecklat och in sig utdömt. Läkaren fick rätt och i lördags fick jag missfall, då kom hinnsäcken. I morse kom moderkaka och annan vävnad. Idag va jag på efterkontroll hos kvinnokliniken och då menar hon att jag precis haft ägglossning!?!? Hur funkar det med att varit gravid och så nyligt haft missfall. Jag undrar om mina hormoner möjligen krånglat denna cykel/graviditet? Finns det någon med kunskap om detta hör i forumet?
Först låter det ju märkligt? Men det är klart att om kroppen inte "känt" sig gravid, eller trott att den redan fått missfall då kanske den jobbat på som vanligt?
Men det kan kanske vara dina hormoner som är lite satta ut spel?
Och hen mätte väl progrsteronet då? Kan det inte påverkas av missfallet?
Ja förlåt som du ser kan jag inget. Men jag blev också fundersam. Ska se om jag hittar något om detta.
Kram på dig