• Zinfandel

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Lully Hill skrev 2013-05-24 15:59:54 följande:
    Vad tror ni om en liten kylväska med kylklamp. Man kan väl få förvara klampen i någon frys på hotellet tills man ska åka hem och ska packa kylväskan.
    Ingen aning om hur bra dessa är men testa!

www.romalore.com/individualbla-p-119.html

• Zinfandel

Snart lycklig: härligt, grattis!!

Skogsbruden: vet inte exakt vad du menar, jag har inte direkt strul med mens mer än att den blivit kortare men det kan ju vara åldern också. Däremot spottings och det får vi kanske leva med!  

Ang remisserna, dropp, provtagning mm så kan man lika gärna vända på det. Man kan inte kräva det men det finns heller inget som hindrar dem.  De begår inget som helst fel och därför finns det ett antal som gör det. Det är alltså inget konstigt, det handlar bara om vilja. Onelife, inboxa så kanske, kanske jag kan hjälpa.

• Zinfandel

Det är inte bara tsh som avgör om ni behöver ta Levaxin, även höga antikroppar kan vara anledning nog. Ända upp till 2,5 är alldeles för högt är nog de flesta överens om nu för tiden men hur lågt finns det lite olika uppfattningar om, Peny anser t ex att livmodern blir för "kall" om det är för nära noll och anser att runt 1,0 är optimalt. Glöm inte att känna efter hur ni mår och inte stirra er för blinda på siffror, siffror är bara vägledande!

• Zinfandel

Ja, precis som vi sa då så är det naturligtvis viktigt att minska dosen om man mår dåligt men det är bra att hålla kvar vid en lägre dos. Levaxin ska förresten tas regelbundet och inte som  kortison lite då & då.

• Zinfandel
    Blingbling skrev 2013-06-03 12:56:01 följande:

Kanske ändå inte är så smart då det kan finnas svenska läkare här inne som också läser tråden, argumenten kan i så fall kanske bli verkningslösa... Bara ett tips 
    Tvärtom tror jag det är jättesmart just därför! Kyss
  • Zinfandel
    Crap cake skrev 2013-06-04 19:27:45 följande:
    Ja inte kunnat få barnet ja har forsökat ha barn i magen i 2 år varför de inte funka ja är frisk 28 årig kille men har fortfarande mens någon veta varför ?
    Ring Dr D och fråga vad han föreslår Tungan uteSkrattande Återkom gärna med svaret, nyfiken!! SkrattandeSolig 
  • Zinfandel

AfFT: mailat dig om en räddande ängel som tar med dina mediciner hem från Aten så slipper du krångel ;)

• Zinfandel
    Snart lycklig skrev 2013-06-07 15:10:40 följande:
    Zinfandel; förlåt att jag frågar, men vad har du fått för rekommendationer när det gäller mediciner, tillskott och annat som är bra för fertiliten från dr i USA?
    Q10 Ibiquinol, D3 & Omega 3!
  • Zinfandel

Jag har inte IL i kylen, den är svårare att trycka in i blodet när den är kall! Har inte Menopur heller i kylen, det beror på vilken tillverkare det är om det är kylvara eller ej.

Beklagar Maxar & Lillbob Gråter 

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!