Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Che: beklagar men skönt att kroppen fixade det själv, det är bra!
Inlägg #6088-6005
DIREKTIV EUROPAPARLAMENTETS OCH RÅDETS DIREKTIV 2011/24/EU
av den 9 mars 2011
om tillämpningen av patienträttigheter vid gränsöverskridande hälso- och sjukvård
Har ej lusläst!
www.regeringen.se/content/1/c6/18/94/77/f69c4c7a.pdf
Just nu vill jag bara lägga mig under en filt o gråta. Trodde att jag skulle känna mig hoppfull efter att ha pratat med Dr D idag. Han tror def att vi kommer lyckas men jag känner det som att jag har ett berg att bestiga med alla prover som jag kommer behöva ta.
Alla prover var bra utom TNF och CD56 som var för höga. TNF låg på 49,1 och jag kommer bli tvungen att ta om TNF-provet innan vi kan göra FET. CD19+,CD5+ var för låga. Är det möjligt att få ner ett sådant TNF-värde med IL? Det är min mardröm om jag ska behöva börja kämpa för tex Humira. Överhuvudtaget bara att betala för det. Då vet jag inte om jag orkar mer.
Sorry, för deppinlägg...
Zin eller Saga33 eller någon annan som vet??
Jag har fått tag på provrör till USA testerna, men är det rätt sort?
De är ljusgröna på toppen rymmer 3 ml står det o nr BD REF 368497?
Om det är rätt sort så kan jag få hjälp att ta de 8 rören på måndag em...hoppas det är rätt!!!
Ska kolla Fedex imorgon för rätt förpackning. Nu måste det ju bli rätt o komma fram i tid!!
Tack alla för alla kramar o stöd!!!
Jag mår mycket bättre nu o passar på att äta sushi o ostar o dricka vin.
Men snart så hoppas jag behöva avstå från det igen.
Men 1 månads vila blir det denna gång i alla fall.
Kram speciellt till dig Mum!! Vet att det känns motigt o tungt ibland, ingenting är lätt i det här.
så här ser rören ut, alltså väldigt ljusgröna
OK men verkar det rimligt att ta 15 rör blod i så fall? för de rymmer ju bara 3 ml styck
för att ta 40-50 ml blod, det är ju rätt mycket (o jag som blöder o har blött så mycket sista dagarna också?!)
Är det verkligen rätt rör?
För som sagt det finns ett lite större som rymmer 7 ml o som har tydlig grön färg på korken, men det är alltså inte den sorten jag har?!
Mina skrev "You must send 40-50 ml of blood in LH 170IU (bottles with green cap) ".
Men det numret finns inte med på rören?!