Sjuksköterskestudenter!
Hanna36: Va bra. Vi fick utskrivet Tavegyl idag och ska ge henne det till kvällen :)
Hanna36: Va bra. Vi fick utskrivet Tavegyl idag och ska ge henne det till kvällen :)
God Jul ;)
Det blir lättare att läsa till ssk ju längre tiden går. När jag läste T1-T3 kunde det vara lite kämpigt ibland. Att nu snart börja T5 känns nästan overkligt. Tiden hit har gått väldigt fort. Det känns som upploppet och allt blir så mycket roligare och enklare :) Så ni som kämpar med omtentor, det är helt klart värt det ;)
Jag jobbade som uska på förlossningen efter T3. Nu ska jag jobba på kardiologen och där vill dom bara ha uskor som läst T4 och framåt.
Jag jobbade i Sthlm trakterna, jag vill inte gå in mer i detalj exakt vart. Jag hade jobbat inom äldreomsorgen innan, fast inte överdrivet mycket.
Flashbulb: Nu har HAN erkänt bedrägeribrottet mot mig och jag får tillbaka pengarna för böckerna. Fick brev på posten för ett tag sedan av polisen!
Jag har fått jobb som T5 syrra. Undrar om jag ska ta det. Svårt.
Att jag jobbar som sjuksköterska med en annan färdigutb. sjuksköterska.
Nä, jag har ärligt talat lite dålig koll. Men imorn ska jag få mer info och jag återkommer gärna med den. Märker inte ni hur alla rycker och drar i en? Jag tycker nästan det är lite jobbigt. Vi behöver då aldrig vara oroliga att vi inte får något jobb :)
Äsch. Jag vet inte. Men jag uppfattade det som att han skulle ha tre ggr dagligen och att han skulle få 250 mg/tillfälle. Men är slarvigt skrivet tycker jag.