Vi unga med PCO nr 3
Jag är oxå kvar fortfarande - . Den 20 är våran utredning klar.
Jag är oxå kvar fortfarande - . Den 20 är våran utredning klar.
Millana: Tycker du ska kontakta läkaren o säga att ni försöker skaffa ett barn till. Då borde du få hjälp.
Matilda03 : Jag spolades inte innan pergo utan började äta det direkt. Nej det vet jag inte.
Hanna87a : eftersom ni försökt i 1 år så ska ni får hjälp.
Valkyrie : Då är vi nästan lika gamla :) jag fyller 24 och killen fyller 37.
Valkyrie: Min har inte heller några barn sen tidigare. Ja det var skönt o roligt att höra att du oxå hade en äldre Karl :)
I ca 2år. Vi har vart tillsammans i 4år men träffats i 5år. Ni då?
Okej :) Har du ngr biverkningar av pergon? Jag fick sådan hemska humörsvägningar och var med död än levande.
Haha okej. Fast är väl bra att du blev det och inte tvärt om! Det jobbigaste var nog humörsvängningarna, på jobbet kunde ngn säga en sak o antingen blev jag arg eller ledsen :p haha
Det blev värre när jag tog dubbeldos. Haha förstår det! Hoppas ni lyckas denna månad.
Japp det blev det. Nej där jag bor får man bara äta 6 månader i det har jag gjort nu. Därför utredningen startade.
Får veta det nästa fredag. Troligtvis blir det iv och i väntan på det pergo. Just nu kämpar jag med vikten oxå. BMI under 30 ska man ha men jag har ganska mkt muskler på kroppen ca 60 procent. Hittills har jag gått ner 17 kilo.