• sirap98

När UL inte är helt ok...

Vårat sista tul såg bra ut men även om UL ser bra ut så kvarstår ju risken och med den oron. Ska på tul igen på måndag och är han tillräckligt stor då hoppas jag förlossningen kommer igång den 7:e när jag ska på hinnsvepning. Jag undrar så om jag kommer kunna fokusera på förlossningen, jag vet ju att snart får jag veta och så fort det startar är det ju det som kommer uppta mina tankar.

• sirap98

Vilka starka, fina och berörande videos och vilken kämpe!!
    Så glad att det gått så bra för er, hoppas det fortsätter så.
    Får jag fråga vad det var som var fel? Det kanske du redan skrivet?!

När jag väl ligger där vill jag ju bara ha ut honom med el utan ds

• sirap98

Vilken liten kämpe!! Hållbar alla tummar att han snart får följa med er hem.

Här närmar det sig do-day, om några dagar/veckor får jag veta om min prins har några avvikelser, det vi vet nu är att han är liten men ändå inom det normala -15%
    På måndag ska jag på hinnsvepning och hoppas så det drar igång då för nu längtar jag så mkt!!

• sirap98

Lite uppdatering: i torsdags kom vår efterlängtade Milian. Alla fingrar, tår och inga extra kromosomer, han hade varit lika älskad och välkommen vilket som men självklart är vi lyckliga att han är frisk!

Lycka till nu alla andra, håller tummarna för er alla att allt går bra!!!

• sirap98

Å vad härligt vanilja78, stort grattis!!

Tummarna hålls ff för er andra så uppdatera gärna

• sirap98

asatantrosa, skönt att det iaf verkat gå bra, man klarar dig ju faktiskt på en njure hoppas ni får all och bra hjälp ni behöver och lilltjejen fortsätter må bra!!

• sirap98

Madeleiiiine: exakt de soft markers hade min son, vi valde bort fvp och i maj födde jag en alldeles frisk son med ett fvp får du ju ett absolut svar så försök att inte fundera så mkt utan vänta in svaret. Risken att er lilla flicka har ds är ändå väldigt liten, jag hade även ganska dåligt kubb men ändå var han frisk
    Håller tummarna för er!!!

• sirap98

Jag minns dug så väl Zcharlotte, skönt att höra att det ändå gått så pass bra gör lilla Emil. Jag fortsätter hålla tummarna att det fortsätter lika bra!!

• sirap98

Hur gick det forbidden?
    Självklart platsar du här, det som ses på UL måste ju inte vara fakta.
    Jag hade en risk men födde en frisk liten pojke så det måste inte vara ngt fel för att få skriva här, jag startade den här tråden för att få skriva av sig sin oro!!

• sirap98

Maligi, jag hade samma markörer som Madeleiiiine å ut kom en frisk kille. Håller tummarna för dig!!

• sirap98

Maligi: jag hade en risk på 1:148 å ut kom en frisk kille, håller tummarna för er!!

Svar på tråden När UL inte är helt ok...