• sirap98

När UL inte är helt ok...

Ett jätte lycka till!! Det kommer gå suveränt, tänk att du har ditt pyre hos dig snart!!

• sirap98

Änglaliv: ja, jag vet det är så levnadsglada individer har oxå jobbat med många med ds så det skrämmer mig inte vill bara att han ska va frisk i övrigt fast just nu finns det inget som pekar på ds förutom risksiffran.

• sirap98

Grattis till guldklimpen, håller stenhårda tummar att allt går bra och att du snart kan andas ut, förstår din oro och vill du får du gärna vädra den här!!

• sirap98

All styrka till er Zcharlotte!! Skönt att han verkar må bra nu, förstår din rädsla och oro men det kommer gå bra, jag ska hålla tummarna hela vägen!!

• sirap98

Bu har vi varit på tul, allt såg jätte fint ut i ha avvikelser alls men trots det kvarstår ju risken men precis som du vaniljs får jag vänta till förlossningen innan jag vet ngt.

Vi kommer få en kontrollerad förlossning med igångsättning om det är moget el snitt. Jag vill inte ta några som helst risker att det skulle bli komplikationer, har han ds så räcker det, behöver inte en syrebrist el dippande hjärtljud oxå.
    Ska träffa läkare på tisdag för mer info och ställningstagande!

Svar på tråden När UL inte är helt ok...