När UL inte är helt ok...
Vad skönt tindistar och twomore
Vad skönt tindistar och twomore
Jag känner mig rätt lugn faktiskt det är inga fel på musklerna iaf, vilja sparkar
Jag har landat i att han kanske har ds och ser inte det som ngt hemskt utan som en utmaning och en annan spännande värld sen hoppas jag ju ff att han e frisk men känner mig ändå trygg om det inte skulle va så.
Insanejane77: självklart ska du hänga här i tråden, jag startade den just för sånna som du och jag som inte vet vad och om det är ngt fel på våra efterlängtade skatter.
Jag håller tummarna för dig att det går tillbaka el bara är ngt litet, men förstår din oro och följer gärna dig till det är dags. Ja, tiden masar sig fram jag måste vänta ända till 30:e jan innan jag vet ngt mer känns som en evighet
Hållet tummen morsaigen!!
Usch babybaby måste varit fruktansvärt att gå igenom, lider med er
Snart får jag se min prins igen, håll tummen att inget allvarligt tillkommit!
Håller tummen för er insanejane och lullbubb!!
Om en vecka är det min tur
Ziroz: välkommen hit! Förstår din oro men det som är bra att nu kommer de ju ha koll på dig iaf. Håller så klart tummen för att det är borta nästa UL och allt går bra.
Ja, det är skönt med en tråd där inte alla pratar om sina lyckade UL, här får vi ventilera vår oro.
Jag är sjukskriven redan så jag jobbar inte alls. Jag har landat i att jag kanske får en son med ds och jag längtar lika starkt efter honom ändå, min oro ligger inte i diagnosen utan i det som ev kan till komma
Vilka härligt positiva besked Insanejane hoppas du kan slappna av lite nu i väntan på prinsessan fortsätter hålla en tumme!!
Ziroz: det går bra att va hemma, jag njuter av graviditeten och känner hur han far runt där inne så länge jag inte vet mer fortsätter jag att njuta iaf en vecka till
Jag förstår att det känns lite nattsvart, jag blev oxå ställd och väldigt apatisk när jag fick veta, hem och googlade, läste och "pratade" med andra med ds-barn och blev ändå lugn. Var inne på fvp för att stilla det som är jobbigast, att inte veta men vi avstod. Vi kommer göra UL ca var 4:e vecka för att ha koll på lillprinsen sen vill jag ha kejsarsnitt för att inte äventyra ngt med en förlossning som ju kan gå fel.
Imorgon är det dags för UL igen, både fasar och längtar...
Tack Insanejane, uppdaterar imorgon!