IVF på RMC Malmö bf sommar/höst 2012
Nu har jag också hittat hit! Ska vi ha en BF lista?
Nu har jag också hittat hit! Ska vi ha en BF lista?
Det blev jättebra. Kommer vi på nåt mer är det bara att fylla senare! Någon som sitter vid datorn som kan kopiera o lägga in mig? Enäggstvillingar 22/7. Jag mår fint nästan för bra för att inte bli orolig.. men magen har börjat växa o på måndag går jag in i v13 utan blödning eller smärta så allt är säkert bra! Själv? Någon mage på väg?
Har en så dålig dag.. känner mig så orolig att allt inte är bra. Vill att tiden ska gå fortare o så vill jag gå på RUL gärna igår! Har ni känt någon foglossning? Jag funderar på om det är det som spökar i mina höfter, ryggslut o blygdben.. Blir nog ett samtal till bm när telefontiden öppnar kl 13!
Allt kändes så mkt bättre i Torsdags efter jag pratat med en väninna och sedan Bm! Tror det har börjat sjunka in att jag är gravid.. (älskar att säga/skriva det) och att det ska bli två småttingar! Bm sa att jag kan få lite samtalshjälp om jag fortsätter känna mig orolig men jag känner mig redan lugnare. Tror att jag mår lite mentalt dåligt har att göra med att jag inte tränat nåt.. Fick ju först inte och sedan när jag provade springa kändes det inget bra i magen och när jag simmade fick jag bruna flytningar. Så snart jag har passerat v.13 så ska jag börja simma lite lugnt igen så jag kan få lite endorfinkickar! Innan ET tränade jag liksom 4-5 ggr i veckan och nu är det bara 30 min promenad med hunden medans jag flåsar som om jag släpade på 200 kg sten! Men nu verkar syresättningen bättrat sig för flåsandet har minskat!
Förstår om du inte kan lägga in nåt datum ND, det är bara att hänga på ändå!
Vi har tagit magbilder i två veckor nu. Tar de på Torsdagar! Har redan sett skillnad.. märks att det är två som växer!
Kan lägga in någon dag när jag har kameran tillgänglig!
Juni
25/6, Längtar efter en liten, RUL 16/1
Juli
22/7, Izzies matte, enäggstvillingar RUL 24/2
Augusti
Längtan efter liten! Va fin mage du har! Visst syns det att den växt lite! Min är jättestor idag! Vaknade med att den va spänd. Ska försöka ta ett foto så får ni se!
10+3
Idag 11+6
Nej New Day jag går inte heller direkt runt med en skylt, men ibland undrar jag om jag inte skulle vilja göra det. Jag vet inte varför jag tycker det är så jobbigt/svårt att berätta för folk. Jag vill ju att alla på jobbet ska veta om det för det blir så mycket enklare då. Men så fort jag funderar på att säga något så stockar det sig i halsen.
På något konstigt sätt blir jag generad när jag pratar om det, känns lite som att jag ljuger. Är jag konstig tycker ni?
VI har nog bestämt oss för en Urban Jungle Duo! Smidigaste tvillingvagnen jag sett iaf! Ska åka till Barnens hus med en kompis nästa Lördag så då blir det att klämma o känna på alla möjliga bebisgrejer!
Beträffande möbler så har vi inte tänkt så mkt än. Har inte tänkt inreda något barnrum eftersom det känns smidigare att ha dem i samma rum som oss den första tiden. Därefter ska vi inreda ett rum som ligger brevid vårt sovrum till dem. Skötbord måste vi klart ha men den sätter vi inte in förrän vi renoverat toan klart! Har fullt upp med en massa renovering av huset så allt får ske alltmedans rummen blir klara!