• Anonym (..)

Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?

EnFisPåTvären skrev 2012-01-03 13:38:54 följande:
    Allvarligt, du har förstört hela tråden med ditt länkande och ifrågasättande. Kan du inte bara starta en egen tråd om vad du tror att det beror på när folk har dessa upplevelser och fortsätta där?
    Du får gärna ha den åsikten men kan inte säga att jag bryr mig jätte mkt. Som sagt, starta en egen tråd med  regler om det är så viktigt med endast en sanning. Man får som sagt ifrågasätta på ett diskussionsforum.
  • Anonym (..)
    Moonis skrev 2012-01-03 13:40:35 följande:
    Nej men att dom lurar andra. Är det bättre eller?
    Dom skriver om sina egna upplevelser och sen är man fri att tro vad man vill om deras upplevelser. Tror man inte alls på detta så behöver man inte ens gå in och läsa i tråden.
    Ja, det tycker jag väl att det är. Är ju det dom gör enligt mig, när dom skriver att det händer "jag vet vad som händer" "du får se sen om du inte tror mig" "det är sanningen" osv.. Det är deras sanning & dom får gärna tro det, det kanske är så, vi vet inte. Men man ska inte skriva att det är sanningen, tycker jag. Som sagt  -.-
  • Anonym (..)
    EnFisPåTvären skrev 2012-01-03 13:48:05 följande:
    Att du inte bryr dig ett skvatt om vad andra tycker har du gjort väldigt klart. Att hålla sig till vad TSen handlar om är kanske överkurs för dig men det underlättar för andra på forumet och gör det roligare i trådarna.
    Jag bryr mig om vad andra tycker, dock inte att du tycker jag förstör tråden när jag ifrågasätter när folk påstår sig veta vad som hände efter döden. Det har jag rätt att göra, precis som alla andra gär :)
  • Anonym (..)
    Moonis skrev 2012-01-03 13:50:27 följande:
    Har försökt säga till dig flera gånger att du gör samma sak när du skriver, "Nej, det vet du inte. Du tror du vet, du fick syrebrist i hjärnan".
    Där talar du om va du "vet" att det är. 
    Jo, det är ju fakta att det är så O_o Men ja, dom får gärna tro att dom vet, gör mig inget men inte göra det till sanningar, påstå att det är vad som händer. SOM SAGT......
  • Anonym (..)
    EnFisPåTvären skrev 2012-01-03 13:52:38 följande:
    Vad jag tycker? Nu är det ju inte bara jag som tycker det? Du om någon påstår dig veta vad som händer, mer än någon annan gör. De uppger sina sanningar, att de är säkra på vad de själva upplevt (vilket är vad tråden handlar om) i motsats till dig som rapar wikipedia-länkar och påstår dig veta.
    Gör jag ju inte, har ingen aning om vad som händer. Precis som ni :)
  • Anonym (..)
    Ökänd skrev 2012-01-03 13:53:42 följande:
    Ingen har gjort något annat än svarat på ts:en. Och frågeställningen är vad folk upplevt. Du börjar mycket tidigt i tråden påstå att det är drömmar, sjukt och fantasier. Sä lägg ner det där med att du är bekymrad över att folk sprider desinformation.
    Nu har dom ju det, bara att gå tillbaka & läsa >_< Men nu känns det som ni bara ältar. Om det nu förstör tråden, låt bli att bli irriterande på vad jag tror.. (Jag tror som sagt att ingen kan veta, vilket verkar störa er)
  • Anonym (..)
    EnFisPåTvären skrev 2012-01-03 13:54:51 följande:
    Nehej?
    Anonym (..) skrev 2012-01-03 13:52:19 följande:
    Jo, det är ju fakta att det är så O_o Men ja, dom får gärna tro att dom vet, gör mig inget men inte göra det till sanningar, påstå att det är vad som händer. SOM SAGT......
    Ingen aning om vad som händer efter döden menade jag, såklart.
  • Anonym (..)
    EnFisPåTvären skrev 2012-01-03 13:59:20 följande:
    Jo jag förstod att du menade det men jag citerade ditt inlägg tidigare. Du skriver att du inte har någon aning om vad som händer efter döden och några inlägg längre upp skriver du "Jo, det är ju fakta att det är så O_o" om ditt eviga "syrebrist i hjärnan".

Trist att det finns människor som får något ut av att förstöra och irritera andra.
    Men du blandar ihop allt.. Jag tror helt enkelt att ingen kan veta vad som händer, så jag tror inte på det dom skriver, då det är syrebrist i hjärnan, det är fakta. Dom får gärna tro det, skiter jag i.. Men inte göra det till sanningar, vilket många gjort. Du behöver inte förstå mig :) Ignorera om det är så otroligt irriterande med någon med en annan åsikt.
  • Anonym (..)
    Anonym (jag) skrev 2012-01-03 15:37:18 följande:
    åååhhh! är det du nu igen? 
    det var lite lugn o ro i tråden innan du kom in.
    i natt när du sov, kunde folk skriva saker som hörde till tråden UTAN att du kom med dina "sanningar". dvs wikipedia är en sanning för dig.
    jag vill att du lägger fram källa på att allt som skrivs på wikipedia är sant.
    i övrigt skrev du att du inte är vuxen i tidigare inlägg.
    jag vet hur man är. man tycker om att förstöra och trolla i trådar då. vilket du gör  just nu. vill du tjafsa, varför håller du dig inte till flashback? där finns gott om sådana som dig!

TILL ALLA ANDRA: ge inte denna person vatten på sin kvarn! ju mer man svarar denna, ju mer triggas han /hon igång av att hugga tillbaka.
    så tystnad är nog lämpligast! 
    Jag trollar inte, jag skriver vad jag tycker. Har precis lika stor rätt till det som alla andra. Jag svarar dom som svarar mig, som bevisligen tolkar det jag skriver fel. Bara att ignorera om man inte kan tåla att någon har en annan åsikt :)
  • Anonym (..)
    Anonym (häpp) skrev 2012-01-03 15:44:06 följande:
    Fast vad spelar det för roll för dig om folk TROR sig veta? För mig är det fullständigt ok att det finns människor som är övertygade om att månen är en ost, det rubbar inte mina cirklar. Varför retar det dig att det finns människor som "vet" vad som sker i samband med döden/efter döden? I så fall har du ett antal miljarder mer eller mindre religiösa människor att haka upp dig på. Låter energikrävande.

Har ej (som tur är) haft en "nära döden-upplevelse". Däremot har jag upplevt hur mitt sinne/min själ (eller vad vi vill kalla det för) har lämnat min kropp vid många tillfäälen. Och nej, varken alkoholbruk eller syrebrist låg bakom. Jag har också sett väsen som inte verkar tillhöra "vår värld". Om andra tror att jag snackar skit eller bara drömt, det är mig helt egalt. Tro vad ni vill liksom.

Är en ganska sansad, välutbildad, "normal" (vad det nu betyder...) trebarnsmorsa i Svensonville. Inte en hummande schaman som luktar på rökelser dagarna i ända.
    Splear ingen roll, gör mig inget. Men om dom skriver att det ÄR så, att det är sanningen så blir jag irriterad, ja. Precis som alla verkar störa sig extremt mkt på att jag tror att man inte kan veta det, efter som vi inte är döda.
Svar på tråden Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?