Anton Chigurh skrev 2012-01-02 22:58:10 följande:
Har du sånna problem med irritation föreslår att du går och runkar, då släpper spänningen en aning, kom sen tillbaka och var lite trevlig. Det skulle vi alla uppskatta härinne.
Det funkar, lovar, jag tester det varje kväll, det är därför jag alltid är snäll å go i mina inlägg.
Om du gör det så verkar det inte fungera. Jag tycker det är så otroligt barnsligt att svara som du gör, det är också jätte tråkigt att man som vuxen inte kan svara sakligt. Jag är inte vuxen men klarar av det ändå :)
Anonym skrev 2012-01-02 22:57:46 följande:
men den här tråden behöver man inte vara inne på om man inte dela samma tro på livet efter döden ..
jag vet att jag kommer att komma till moder jord när jag dör och där väntar mina nära och kära
på mig jag är inte ett dugg rädd för döden för den kommer att vara mkt bättre än vad den är här i detta samhälle vi lever i idag
Jag har inte sagt att jag inte delar tro efter döden, jag tycker dock inte man ska göra en exakt beskrivning vad som händer och göra det till en sanning & säga att man vet vad som händer...