Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Alltså blir det så att vardagsrummet inte alls får någon tid denna månad? Att vi börjar i hall, matsal och veranda på måndagen?
Hur tänker ni göra?
Alltså blir det så att vardagsrummet inte alls får någon tid denna månad? Att vi börjar i hall, matsal och veranda på måndagen?
Hur tänker ni göra?
Det här var nog det absolut sämsta zonryck jag kunde göra! I sovrummet blev det typ tio minuter totalt. Tur att det börjar om igen så att jag kan få en chans till bättring :)
Igår satt jag och pillade med mobilens kalender, så nu har jag zonerna inlagda som en liten påminnelse. La in dem under en egen kategori så att jag enkelt kan dölja dem om jag vill. Himla smidigt, men bökigt att få det rätt innan jag fattade hur jag skulle göra.
Reklampausstädning...
Nån som har några städplaner för helgen? Själv skulle jag behöva tvätta lite tavlor och rensa i byrå i sovrummet.
Nån som har några städplaner för helgen? Själv skulle jag behöva tvätta lite tavlor och rensa i byrå i sovrummet.
Jag har så dåligt samvete för att jag inte kommer igång, varken med rensning eller städning. Hela tiden skjuter jag det framför mig. Det är inte rörigt för jag kör med principen -när du reser dig, ta någonting med dig- och det fungerar jättebra. Det värsta ju att jag vet att livet känns mycket enklare när man har läget under kontroll!