vallakra skrev 2017-10-16 11:29:58 följande:
Vad har ni andra för projekt för den här veckan? Själv har jag satt upp som mål att sortera och torka ur köksskåp. Jag har kontinuerligt rensat ut saker vi inte använder så det bör inte ta så lång tid.
För övrigt ska maken genomgå ytterligare en operation så nu blir jag ganska ensam om att ro vardagen i hamn så det blir nog inte så mycket extra gjort den närmaste tiden.
Projektet denna veckan blir att fortsätta rensa, sortera och sätta in papper i pärmar. Jag trodde att jag var på slutet för jag hade ett flow ihelgen. Men så hittade jag fler papper i foldrar. Först tänkte jag ignorera och ha kvar foldrarna, men denna gången skulle jag ju göra det ordentligt. Så det blir minst en vecka till.
Förutom det, tänkte jag rensa en köksbänk där det samlas diverse saker. En riktig surdeg som jag inte riktigt har orkat ta itu med. Flyter allt på funderar jag på att rensa och torka ur kylskåpet också.
Bra projekt med köksskåpen. Det ska jag skriva upp på min att göra lista. Det är ganska ok där, men jag tror jag kan rensa lite till. Särskilt plastburkarna, där finns det potential till utrensning.
Det är inte lätt när man ska rodda allt själv. Man får vara glad för det som blir gjort. Vardagssysslorna kräver sin tid också. Sedan måste man ju göra något annat än att städa också!!!