FuckGoggleAskMe skrev 2018-01-18 19:40:33 följande:
Wow, bara sovrummet kvar? Medalj till dig! Jag börjar ju också närma mig rensningsslutet, men sen ska jag ta en snabb runda till i alla rum är det tänkt. Bra med flera varv ibland, speciellt med kläder tycker jag. Senaste varvet i garderoben, hittade jag fyra par byxor till att ge bort. Fyra! Och ändå har jag kvar en del, måste haft pinsamt många när jag startade garderobsrensningen i somras. Usch!
Tack! Du förtjänar helt klart också en medalj! Du har verkligen jobbat stenhårt! De saker som jag var tveksam till att göra mig av med åker ut nu i andra varvet. Det har fått sjunka in lite och jag har blivit mer uppmärksam på vad jag faktiskt använder.
Det är en helt underbar känsla när man faktiskt ser vad som finns i skåpen. Det har också gjort mig sugen på att rensa lite till.
Jag har också alldeles för mycket kläder. Jag har rensat ut det som jag inte gillar. Resten sparar jag och använder efter hand. Så nu är det köpstopp på kläder.
Har också köpstopp på servetter, ljus, shampoo, balsam, duschtvål och bodylotion. Gjorde samma sak som med kläderna, rensade ut det som jag inte tyckte om och resten ska användas upp innan nytt får köpas.
Nu när jag nästan är klar med rensandet ska jag försöka få en städrutin på plats. Dags att kolla lite på Flyladys sida igen och bli inspirerad.