Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Tack för påpekandet, kan tänka mig lyckan av att år 2024 upphitta en låda med tio rostiga trädgårdsredskap, fem tomma målarburkar, sju spräckta blomkrukor, tre reservdelar till trädgårdsgrunkan jag slängde 2015, ett mögligt set boule och femton oidentifierbara prylar ... tar nog på mig regnstället och utforskar skjulet i morgon. Tyvärr lurade jag i mig själv att man inte kan åka till återvinningscentralen när det regnar, så har det roliga kvar till i morgon. Nu ska jag upp och ta ett ömt farväl av diverse uttjänta resväskor, och påminna mig själv om att jag faktiskt inte alls behöver dom till förvaring, föredrar genomskinliga plastlådor.
Jag hittade två av dessa gamla lådor i somras och det var inte kul. Rensade upp i min garderob och såg två lådor jag inte kände igen. Undrade vad för roligt det var i dessa lådor och blev djupt besviken. Gamla godisar (äckligt), läckande bläckpennor, gamla kvitton, andra värdelösa papper, barnkläder, våtservetter, fönsterputs, en gammal dammtrasa,krukor ja du förstår inget kul alls!! Slår vad om att det finns några liknande lådor på vinden. Så nej utsätt dig inte för detta!!!! Rensa medans du kan!