Inlägg från: 060810 |Visa alla inlägg
  • 060810

Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!

Jag blickar ut över vårt vardagsrum och känner mig så stolt över dagens arbete. :)

Det är så fint att jag köpte mig en godispåse som belöning och imorgon väntar lite rensning bland kläderna som ska säljas och så hoppas jag kunna lägga ut lite till försäljning i augusti när folk är tillbaka. ;)

• 060810

Jag orkar inte ge mig på kläderna idag efter en dag ute i regnet.
    Prideparad i Malmö stod på schemat idag och det var en blöt historia det. ;)

Så nu tänker vi bara mysa och ta det lugnt ikväll jag och det enda barnet som är hemma i helgen.

• 060810

Lite off i tråden pga mycket att stå i.
    Jag har hallen som helgens projekt. Sortera ut vad som inte passar längre och lägga det till säljes högen. ;)

Sen är jag barnledig hela helgen med så det ska bli ruggigt skönt! :)
    Nu är det dags att packa barnens väskor så de kan pysa iväg i helgen och sen blir det stan för att sälja lite kläder till en vän (om hon nu vill ha nåt) ;)

• 060810

Idag har jag fortsatt i köket och fått det fint. :)
    Hallen med det jag inte orkade förra veckan + att jag tagit lite i vardagsrummet och tvättat 2 maskiner tvätt. :)

Känns som det går mkt lättare när inte barnen är hemma men nu väntar 3 dagar hemma och sen bara måndagen och fredagen med dagis, det blir en tuff vecka det.
    Nåja veckan efter sen så ska dottern som fyller 7 få åka till Liseberg så jag kommer iväg två nätter vilket ska blir ruggigt skönt för det är bara hon och jag och min lillebror som åker. ;)

• 060810

Wow!!
    Idag har jag torkat av kylskåpsdörrarna!!! :)
    Tog väl bara 1 år eller så! ;)
    Det nästan lyser av renhet i mitt kök nu. Hihi!!
    Bara inne i kylen med som behöver göras rent men det pallar jag inte göra idag utan det får vänta lite till. ;)

Annars flyter det på rätt bra nu här tycker jag.

Imorgon beger vi oss in i badrummet igen tror jag det är. ;)
    Där finns en del att göra. :)

• 060810

Köket är fint och det känns så bra.
    Barnens rum (3 st) ser ok ut, badrummet är ok om en stund när jag städat lite till där. ;)
    Hallen är ok. ;)
    Vardagsrummet och min sovdel i vardagsrummet är det som ser ut som kriget här.
    Hur tusan får jag ordning där? :(
    Allt samlas där o jag blir tokig!!

• 060810

Åh ja det behövs nog men jag vet inte vad ;)
    Det samlas liksom allt här. :(
    Tvätt, påsar med saker i, ungarnas leksaker ja allt man kan tänka sig.

• 060810

Korgar till tvätten har jag.
    Barnen har sina backar till leksakerna men det sprids trots det runt.

Nu har jag städat så det ser ok ut och nu vill jag inte se en leksak här ute igen.
    Är en del plock kvar men vi kan i a f gå på golvet utan hinder.

Svar på tråden Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!