Inlägg från: 060810 |Visa alla inlägg
  • 060810

Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!

Diskat lite och så har jag rensat i min ena bokhylla och faktiskt kastat en del saker.
    Känner mig nöjd.

Som belöning för att jag gör mitt bästa så köpte jag 4 nya ljuslyktor idag som jag kan njuta av.

Tvättar maskin nr 2 och har plockat ner lite av julen men inte allt än. Får fortsätta med det imorgon.

Börjat packa dotterns väska så hon är redo att åka till stödfamiljen på lördag. Är ju en hel del som ska med när hon ska iväg.

Så nu hoppas vi på att jag har lite kraft imorgon innan skolan så jag kan fixa lite då med.

• 060810

Haha mina ungar ligger i nivå med dina där. Bara det att det är min snart 5 åring som gör sånt. ;)

• 060810

Jag har idag vikt in en del tvätt och sen diskat. Dock inte allt men nästan! ;)

Har fått jaga sondnäring till dottern idag då hennes inte ska användas enligt Livsmedelsverket.
    Sen skolan hela eftermiddagen. Så nu är jag trött. ;)

• 060810

Nu hoppas jag att vår syskonvagn blir såld så jag får lite mer plats. Har på tok för många vagnar och sälja den ska bli så skönt! :)
    Så här ser ut som kriget och jag har massor att städa, MEN jag har städat ut julen och allt ligger i lådor nu för att flytta upp på brorsans vind. ;)

• 060810

Vagnen blev såld och jag har nu fått lite mer plats. Saknar inte ens den och då känns det bra. ;)

• 060810

Jag har DISKAT!! :)
    Inte illa pinkat! ;)
    Ska bara få ordning på resten av lägenheten med, men det får bli ett senare kapitel. ;)

Får helt enkelt ta lite varje dag och hoppas på det bästa, tar jag för mycket orkar jag inte.
    Så nu ska jag placera röven i soffan ett tag och sonda lilla tjejen här hemma.
    Sen får jag se vad jag orkar när barnen är i säng.

• 060810

Idag har jag tvättat lite och vikt ihop lite tvätt och hängt lite på tork.
    Alltid något när man varit i skolan en del av dagen och nu är barnen hemma.
    Så nu blir det snart kvällsmat och sen får jag väl plocka lite till.

Inte varit inne på ett tag, men sjuka barn sätter sina spår och man orkar inte städa.. 

• 060810

Jag är med gärna med i en sluten tråd ang kläderna.
    Har alla fb? Kanske kan göra den där. ;)

• 060810

Var ska jag börja??
    Ska åka iväg på söndag och vill att hemmet ser ok ut då.
    Vi ska ju vara borta 5 dagar. ;)
    Men känns som jag fastnat och inte vet var jag ska börja. :(
    Kommit ur babysteppandet helt just nu och försöker mest överleva som läget är nu.

Svar på tråden Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!