Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Åh skicka hit regnet!!
Sitter på ett överfullt Öresundståg utan AC och ute är det +27 grader. :(
Håller på att dö typ!
Åh skicka hit regnet!!
Sitter på ett överfullt Öresundståg utan AC och ute är det +27 grader. :(
Håller på att dö typ!
Tack Linn!! :)
Är inte så aktiv just nu med bloggandet men det kommer väl igång igen.
Har så mycket runt mig med skolan och barnen att tiden flyter iväg och på kvällen är jag helt slut.
Abinito: jag gör samma sak med kläderna. ;)
Hej alla!!
Lite tyst från mig i någon dag nu. Men jag har lagt energi att hålla ordning runt min säng och igår fick dotterns rum sig en liten avhyvling då jag rensade ut hennes leksaker på sånt hon inte använder. Nästan en flyttlåda blev det! ;)
Jag måste försöka förminska hennes intryck och då är få saker på rummet en mycket bra början.
Sen sakta men säkert har jag säkert rensat i hela lägenheten.
Tvättar lite med då helgen ska spenderas i Göteborg på hotell och ett styrelsemöte. ;)
Då finns ingen tid att städa. ;)
Är det vardagsrumsvecka? Hur länge håller den på? ;)
Helt off efter min helg i Göteborg. ;)
Rensat två hyllplan i bokhyllan och fick ett helt rent hyllplan tack vare det! :)
Det känns skönt att ha det som mitt lilla projekt denna veckan. Har ju såklart den dagliga städningen av vardagsrummet att göra men projektet blir att rensa i bokhyllan som är överfull med prylar.
Börjar faktiskt känna av stressen med alla dessa prylar i lägenheten och hoppas kunna göra mig av med en hel del nu.
Kanske sälja lite så jag får ihop ekonomin. ;)
Skurat golvet i köket nu ikväll och dammsög där. Gick ut med tidningsåtervinningen och plockade lite i vardagsrummet. Det fick bli min kväll ;)
Har även kört 2 maskiner tvätt och har lite (eller jävligt mycket) att vika i helgen.
Betalat räkningarna har jag med gjort. ;)
Så nu kallar sängen på mig och jag får ta nya tag imorgon. :)
Köksprojektet denna veckan blir att rensa och städa i kylskåpet! ;)
Inte det vackraste på planeten precis så det behövs.
Annars är köket under kontroll och varit så i 2 mån nu.
Disken är jag väl inte kompis med men jobbar på det.
Eftersom mitt kök är i fint skick har jag gett mig på sonens rum. Det gick knappt att gå innanför dörren när jag började och nu kan man gå in och snart ska jag skura golvet och dammsuga. ;)
Damma får jag ta en annan dag för det orkar jag inte idag.
Sådär ja då var sonens rum snart klart. Ska bara bädda rent där inne först.
Sen när jag ändå var igång skurade jag golvet i köket med och dammsög + att jag även tog min hall som såg ut som fan och fick dammsugit och skurat golvet där. ;)
Känner mig galet duktig. Väntar bara på att golvet ska torka i hallen så jag kan få mattan och skohyllan (yes den rensade jag) på plats. :)
Får se vad eftermiddagen bjuder på. ;)
Kanske skulle ta ut matbordet i köket igen för det har stått i vardagsrummet sen i onsdags förra veckan. ;)
Köket känns enormt och lättstädat utan ett bord som tar upp halva köket typ känns det som. ;)