Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Om du har ett H&M i närheten kan du lämna kläderna där och få 50 kr i rabattkupong på nästa köp.
Om du har ett H&M i närheten kan du lämna kläderna där och få 50 kr i rabattkupong på nästa köp.
Hemma efter tre veckors semester, sista veckan nu skall gå till att städa och röja ur ett rum varje dag samt tvätta all tvätt. Sen får vi se om den planeringen håller.
Slitvarg där! Får du nån hjälp eller får du göra allt själv?
Dagens dagsverke, planen ändrades drastiskt.
Gubbens dagsverke
Ojddå. där fick ni lite att göra, honmotströmmen. Hoppas du hinner med inne också.
Jag kämpar på med att städa ett köksskåp om dagen, lite lagom tempo för mig. Om ett par timmar ska jag rolla balkonggolvet för sista gången och sen kan jag äntligen tömma vardagsrummet på alla balkongmöbler imorgon.
Definitivt! :)Dåligt väder brukar inte vara en bristvara! Själv är jag klar med målandet balkongen, skönt att ha det klart.
Nu är det bara att måla gavlar, dörrar och det som ska vara vitt kvar. Jag ser en ljusning i mitt projekt att måla lagårn. Det blev ett 8 timmaes pass i dag så nu är jag nöjd med det för idag.
I dag har jag rensat ut från två rum, det blev 5 sopsäckar med allt möjligt. Känns mycket bra. Har sedan plockat ihop och röjt allmänt i vardagsrum, kök och tvättmaskinen har gått ett par vändor med.
Nu är köket på en godkänd nivå men det har varit en lååång uppförsbacke hit. Ska ta badrumnet strax, sedan resten och vika all tvätt innan det godkänt hör hemma.