Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Antar att man måste hålla efter både morgon och kväll om man vill ha det rent / fint hela tiden.
Men vem orkar det eg?
Helvete, vad det ser ut här. Jag sticker nog och rider så jag slipper se eländet!
Här är inte städat och jag har sån panik! Kan ni inte komma hem till mig och hålla mig i handen? Nu är det en massa saker i trädgården som behöver göras också och det är akut. Nu håller jag på med att rädda två klätterrosor genom att flytta dem från fram- till baksidan. För att göra detta måste jag riva delar av altanstaketet, bygga en rosportal, gräva nya rabatter osv osv osv. Min kropp är helt utslagen av pollenallergi och jag är så förtvivlad! Jag vill så himla mycket, och så ska den här jävla kroppen strejka hela tiden! Jag blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen!
Ms H: Åh, vad gulligt! Jo, jag bor lite sydväst om Uppsala. Jag tänkte att vi kunbde dricka lite gin och tonic, grilla, snacka skit och så medan jag jobbar. Deal?
Grattis till nya knyttet, Jojjanna! <3
Luktärten: jag har också en sån riktig pissdag. Vill bara supa mig full och lägga mig under täcket och aldrig mer komma fram. Har kommit en bit på väg i mitt rosbågebyggande, men det känns inte roligt. Jag som ÄLSKAR att snickra!
Jag gråter blod igen. Min kropp har gått och gömt sig och mitt huvud stressar ihjäl sig på ingenting. I går köpte jag en byrå från Blocket till mina verktyg. Den kommer bli perfekt, bara jag hittar en plats för den att stå... Jag tror jag har gjort det, men det betyder att jag skulle behöva ta bort två andra byråar och hitta nya ställen till dem. Jag behöver någon som kan hålla handen...
Första dagen på en veckas semester: ont i halsen och kroppen. Skjut mig någon!