Pampim skrev 2013-06-26 12:58:23 följande:
Hallå brudar! (För det är väl inga karlar här inne?) ;) Jag har följt er sporadiskt under lång tid och snappat upp lite här å där om metoden! Shinar sinken, decluttrar och hugger en zon här och där då och då! Nu har jag efter alla månaders läsande skaffat ett login och måste ju bara säga hej!
Kan slänga in ett litet tips också, om nån är intresserad. Jag fick ett litet ryck i medicinskåpet här om dagen. Hittade en massa skräp men också en hel del vitaminer osv. Lite järntabletter från blodgivning, nån multivitamin, nån omega3 för barn. Tankarna gick till vad mer jag hade i samma genre, och då hittade jag nån c-vitamin brus i köket och några kromtabletter i badrummet. Sen satte jag mig o kollade vad av allt detta som passade vem i familjen, och så har jag gjort en lista om vem som ska ta vilka vitaminer t frukost. Vi vuxna får en liten järn-krom-omega-multi-boost och liten får omega och multivitamin. Hade jag ej gjort detta hade detta bara blivit stående. Nu går det åt och jag kommer absolut inte skaffa nåt mer liknande. Vi äter bra mat så det är inte nödvändigt. Känns bra att vi får i oss detta, samtidigt som det slutar ta plats i mina skåp!! Kram kram från pp!
Halloj, välkommen! Här är inga karlar så långt ögat når...