Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Jättesnyggt med plattorna Pallas! Alltid kul att se bilder.
Sista skåpet i badrummet är äntligen urtorkat och städat. Imorgon blir det skurning av golvet så är allt städande i badrummet klart för det här gången. Sen har jag iofs några andra projekt på G därinne. Tvättkorgen ska lagas och en ny sophink behöver inhandlas.
Tänkte försöka hinna med gästtoa också innan veckan är slut. Bäst att passa på nu när jag äntligen är inne i ett stim av energi.
Nu dags att ta hand om köket. Ser ut som en bomb briserat där...
Härligt LokesMamma när man får ett sånt ryck!
Här har det inte blivit mycket gjort idag. Känner mig trött och lyckades somna ifrån när jag nattade kidzen. Imorn är det en bättre dag hoppas jag.
Kör försiktigt Pallas och ha det så bra i Norrland!
8 maskiner tvätt är inte att leka med, bra jobbat! Själv är jag inne på maskin 3 idag. Perfekt väder att torka i ju. Annars har det mest blivit trädgårdshäng idag. Gjort klart en rabatt jag tittat på i ca 3 veckor. Nu ska jag vakta badande barn samtidigt som jag går loss på nästa rabatt.
Nu äntligen är det gjort... Locket till ena tvättkorgen är nu påskruvat. Tog bara ungefär 1 år att få ändan ur. Men 20 min med mejseln i högsta huj så är det nu klart.
Har även inhandlat ett ämnesblock som är tänkt att bli en form av familjepärm.
Så mycket har jag inte gjort idag men är sjukt nöjd iaf.
Vickanflickan, iband är det farligt att läsa här inne, man får så mycket idéer. .