Inlägg från: Sally Cinnamon |Visa alla inlägg
  • Sally Cinnamon

Vi som ska börja inseminera 2012

Duvan skrev 2012-07-11 20:54:30 följande:
    Åh så spännande, tänk så underbart om vi båda plussar imon!!!!

Känner du något?

Jag har ett konstigt surrande i vänstra ljumske.  Men det känns som mensen skall komma när som helst....

Spännande med surrande ljumske. Jag känner inget särskilt alls. Varken menskänningar eller graviddito. Ja, hoppas! Men jag har ju okynnestestat minus så jag tänker att chansen är mkt liten för mig och mannen.
  • Sally Cinnamon
    jenniekk skrev 2012-07-12 20:06:40 följande:
    SallyCinnamon: Även om det säkert inte känns så så finns ju hoppet sålänge mensen håller sig borta...  Vilket försk var detta för er?

Tack. Det här var fjärde försöket.
  • Sally Cinnamon

Usch, tråkigt Dreamz01. Här samma läge som igår, minus på stickan men ingen mens. Känns ganska kört. Jag sätter mitt hopp till dig Duvan, hur har det gått?

• Sally Cinnamon
    Duvan skrev 2012-07-13 18:13:54 följande:
    Själv har jag en riktigt depp dag, mensen kom igåt. Känns hopplöst just nu....:(

Nämen vad faan! Skit också, hoppades ju på en liten duvunge den här månaden. Jag hade ju också BIM igår men den har inte kommit än. Dock neg på test så jag räknar kallt med att den är på väg. Också väldigt ledsen.
  • Sally Cinnamon

Tack fina ni. Fortfarande ledsen men ska försöka ladda om. Kul att få uppdatering från dig Smilla, lycka till!

• Sally Cinnamon
    Linnea1986 skrev 2012-07-18 20:06:34 följande:
    Jag tänkte försöka få läkaren till de, men annars så kmr vi ju självklart åka ändå :)

Om du står i evighetskön till insemination här i Sverige kan du få pengar i efterhand från Försäkringskassan för vård i annat EU-land. Kolla på FKs hemsida. Det var inte SÅ krångligt att ansöka. Klart värt det i alla fall.
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012