Vi som ska börja inseminera 2012
Så kul att följa er alla, lite extra med er som väntar :) här blir nytt försök i april sen kör vi på tills det tar sig. Lääängtar!!
Så kul att följa er alla, lite extra med er som väntar :) här blir nytt försök i april sen kör vi på tills det tar sig. Lääängtar!!
Inga journalsamtal o inga prover behöver tas på gyngrönlund.
Jenniekk: men hur stor övervikt pratar vi då? Tänker att den måste vara ganska marginell för att det ska spela roll? Men jag e som sagt inte proffs :)
Binaa: men nej :,( åh. Vet inte vad jag ska säga. Skickar en stor kram!
Binaa; jg hade nog tänkt att det beror lite på varför de avråder? Men det e svårt o sätta sig in i.
Sally: spännande! :D
Sally: kram!!
Hallå kompisar! Pratade precis med dr lars. De har semesterstängt 31/3-5/4. De stänger eventuellt 17-20/5 då det är danska helgdagar och sen hela juli. Kan bara bra att veta. Här inväntar vi bara äl sen åker vi igen, kunde inte hålla oss :p
Han bad mig återkomma för majdatumen då de ej bestämt om de ska stänga än :) tackar längtan!! :D
Längtan; vart hittade du infon? :) tycker deras hemsida e lite rörig :/ ja det e dags vilken dag som helst så det e spännande, blir ju en roadtrip med vi har ju ganska många mil ner :p