Vi som ska börja inseminera 2012
Längtan: det e skitsvårt, jag vet. Men du kommer hitta ngn :) sätt dig med eb lista över alla privata o bara ring o ring.
Längtan: det e skitsvårt, jag vet. Men du kommer hitta ngn :) sätt dig med eb lista över alla privata o bara ring o ring.
Hej tjejer! Jag hr blivit döförkyld. Tror jag fått bihåleibflammation med, får ta mig till vc sen. Hur blir detta försök då? Vet att man ska skippa om man haft feber men de har jag inte. Säg att jag får pencillin eller antibiotika, ska vi skippa detta försök då med?
Jenniekk: tack vännen! Vc här behandlar inte bihåleinflammation så kroppen får läka ut det själv. Blir mycket vatten ånga och alvedon :) som tur är blir inte försöket förstört nu iaf :)
För oss är der nog dags runt 23e. Blir bim runt dagen då vi ska gifta oss, eller egentligen när vi precis landat i usa :)
Längtan; vad skönt att det löst sig! :) jenniekk; fördtår hur du tänker. Personligen kommer jag inte använda mig av hormoner även om det kanske kan hjälpa o få tiden mer exakt. Det är ett så personligt val så man får fundera sig fram dit själv tror jag :) om
Man inte har fysiska saker som hindrar äl, då måste man ju såklart använda hormoner :)
Jenniekk: vi gifter oss femte o bim är sjunde tror jag. Blir inget tjuvtestande för tar det inte vill jag inte ha den känslan den dagen. :) tror mina ägg också släpper sent, har inseninerat mellan 20-24 timmar efter plus o då brukar ägget inte ha släppt. Det mest ultimata borde väl vara att ägget släppt? Eftersom frysta spermier lever högst 24 timmar.
Äppelblad; grattis!!!!! Åh vad kul :D vart gjorde ni insem? Åååh grattis!!
Ja nu jäklar ska vi alla följa äppelblad pch sockerpian! :D här väntas äl till helgen/ tidigt i veckan o vi är peppade på att åka igen :D
Frankie: lycka till! Kul med ny, älskar den staden. Vi åker dit igen 6e maj :D
Smilla: blir glad för din skull! O skönt att du inte lämnar oss :)