• Duvan

Vi som ska börja inseminera 2012

Jag räknar med att det är äl om ca 2 veckor:) så nedräkningen har börjat!

Det kommer säkert gå jätte bra imorgon, jag håller tummarna för er!Skrattande
    Tänk om det sätter sig första gången...det tror jag{#emotions_dlg.flower}

• Duvan
    jenniekk skrev 2012-05-09 21:47:28 följande:
    Spännande med byte av klinik. Vad är största anledningen till att ni byter? Vilket försök blir detta?

Håller med dig om att det är dags för en massa plus! Har varit väldigt fattigt med dem!  

Har haft molvärk som kommit och gått hela dagen och beräknad Icke mens på söndag... Har ingen bra känsla...  
    Vi känner att det kostar så mycket på Storekn, stor skilland om man jämför med Gyn G.
    Dessutom känns det bra att GYn G scannar inann insemination frö att se om ägget släppt eller inte.
    Det känns iallafall så bra att vi byter:) Det är vårt 5e försök...

Jag håller tummarna för att du är gravid nuSkrattande
  • Duvan

Jennikeek o Sally cinnamon  Jag är så ledsen för eran skulle, så himla trist. Kramar till er{#emotions_dlg.flower}

• Duvan

Drömmaromsmått: 25år, make med dåliga spermier. Försökte få barn mellan 2005-2010 efter två ivfer och sedan fyra donatorinseminationer blev vår dotter till och föddes i oktober 2010.
    Nu genomgår vi syskonförsök, förhoppningsvis blir vår fjärde donatorinsemination nu i mitten på maj.  

Längtan 30: 31år, har precis gjort första DI-försöket på Gyn Grönlund 10/5. Min sambo är förlamad fr midjan, fick veta förra sommaren att han inte producerar några spermier, varför vet läkarna inte riktigt men efter återbesöket på SU i jan bestämde vi oss för att försöka i Danmark under resten av väntetiden men valde att inte börja försöka förrän nu i maj. BIM 24/5 (26/5 enligt P Tracker)

MariaaG: 33 år, försökt i 5 år, make med inga/dåliga spermier. Har gjort 3 IVF. 2 inseminationer med donator på Storkkliniken utan resultat. Nu 3:e insem, BIM 24:e maj

Duvan: 30 år, sambon producerar inga spermier. Försökt i 2,5 år. Står på kö till ivf med donerad spermie på SU. Aktuellt till hösten. Har gjort 4 DI på Storken. Skall vid nästa äl till Gyn Grönlunfd på försök nr 5. Är nog dax denna vecka el nästa.

• Duvan

Då var det dax för mig och min sambo att åka till Gyn Grönlund, imorgon har vi tid:)
    Skall bli så spännande!!! Längtar så....

Ni som har varit där: Hur tar man sig dit?
    Vi planerar att ställa bilen i Helsingborg och sedan gå från färjan. Men hur hittar vi dit? :)

Jag håller tummarna för er som går och väntar på testdag{#emotions_dlg.flower}

• Duvan

Tack snälla Längtan 30Skrattande
    Får se om jag kan sova inatt...känns som julafton...hihi
    kram{#emotions_dlg.flower}

• Duvan
    LiveYourDreams skrev 2012-05-18 21:06:28 följande:
    Duvan: glömde ju, lycka till :
    TackSkrattande det verkar vara lätt att hitta dit, så bra, men det är ju ändå lite pirrigt först gången!
  • Duvan

Nu är vi hemma  igen från helsingör och Gyn Grönlund. Tyckte jätte mycket om kliniken:)
    Han sa att det såg bra ut och att ägglossning är på väg, ägget hade inte släppt ännu.

Blir lite osäker bara på om det var ägget eller slemhinnan som var 8 mm....jag borde ju ha skrivt upp det...

Nu är det bara att tänka poitivt och hoppas att det sätter sigSolig

Hoppas att denna månad blir en underbar månad med många plus i trådenHjärta 

• Duvan
    Binaaa skrev 2012-05-21 12:54:35 följande:
    AAAAAH!!! MIN KILLE HAR FÅTT SPERMIER!!
    Åh så fantastisktSkrattande håller tummarn att det tar sig på ert nästa försök, då kansek det blir på naturlig vägSkrattande
  • Duvan

Längtan 30: Hoppas att det är för du är gravidSkrattande
    Har du några graviditets symtom?
    SpännandeSkrattande

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012