Vi som ska börja inseminera 2012
Jag räknar med att det är äl om ca 2 veckor:) så nedräkningen har börjat!
Det kommer säkert gå jätte bra imorgon, jag håller tummarna för er!
Tänk om det sätter sig första gången...det tror jag
Jag räknar med att det är äl om ca 2 veckor:) så nedräkningen har börjat!
Det kommer säkert gå jätte bra imorgon, jag håller tummarna för er!
Tänk om det sätter sig första gången...det tror jag
Jennikeek o Sally cinnamon Jag är så ledsen för eran skulle, så himla trist. Kramar till er
Drömmaromsmått: 25år, make med dåliga spermier. Försökte få barn mellan 2005-2010 efter två ivfer och sedan fyra donatorinseminationer blev vår dotter till och föddes i oktober 2010.
Nu genomgår vi syskonförsök, förhoppningsvis blir vår fjärde donatorinsemination nu i mitten på maj.
Längtan 30: 31år, har precis gjort första DI-försöket på Gyn Grönlund 10/5. Min sambo är förlamad fr midjan, fick veta förra sommaren att han inte producerar några spermier, varför vet läkarna inte riktigt men efter återbesöket på SU i jan bestämde vi oss för att försöka i Danmark under resten av väntetiden men valde att inte börja försöka förrän nu i maj. BIM 24/5 (26/5 enligt P Tracker)
MariaaG: 33 år, försökt i 5 år, make med inga/dåliga spermier. Har gjort 3 IVF. 2 inseminationer med donator på Storkkliniken utan resultat. Nu 3:e insem, BIM 24:e maj
Duvan: 30 år, sambon producerar inga spermier. Försökt i 2,5 år. Står på kö till ivf med donerad spermie på SU. Aktuellt till hösten. Har gjort 4 DI på Storken. Skall vid nästa äl till Gyn Grönlunfd på försök nr 5. Är nog dax denna vecka el nästa.
Då var det dax för mig och min sambo att åka till Gyn Grönlund, imorgon har vi tid:)
Skall bli så spännande!!! Längtar så....
Ni som har varit där: Hur tar man sig dit?
Vi planerar att ställa bilen i Helsingborg och sedan gå från färjan. Men hur hittar vi dit? :)
Jag håller tummarna för er som går och väntar på testdag
Tack snälla Längtan 30
Får se om jag kan sova inatt...känns som julafton...hihi
kram
Nu är vi hemma igen från helsingör och Gyn Grönlund. Tyckte jätte mycket om kliniken:)
Han sa att det såg bra ut och att ägglossning är på väg, ägget hade inte släppt ännu.
Blir lite osäker bara på om det var ägget eller slemhinnan som var 8 mm....jag borde ju ha skrivt upp det...
Nu är det bara att tänka poitivt och hoppas att det sätter sig
Hoppas att denna månad blir en underbar månad med många plus i tråden
Längtan 30: Hoppas att det är för du är gravid
Har du några graviditets symtom?
Spännande