Vi som ska börja inseminera 2012
Jenniekk: spännande!!! Lite
Mer eftersom vi åker till samma ställe och har bim nästan samtidigt :D när ska du testa?
Jenniekk: spännande!!! Lite
Mer eftersom vi åker till samma ställe och har bim nästan samtidigt :D när ska du testa?
Vill bara ha mensjäveln så vi kan börja om ;)
Fått min mens alldeles nyss. Var väntat. Nu e jag bara nervös för att nästa äl ska bli 4-5 för då kan vi inte åka :/ uträkningarna säger dock 3e så får hoppas på det :/
Längtan: det gör jag med :) var så beredd på mens så jag hade redan börjat planera nästa resa. Konstigt det där, men man känner sin kropp väl ;)
smilla: spännande! Kul med någon o väntans tider i tråden ;) jenniekk: :( vet hur du känner dig :( kraaaam
Ps: någon som vet gyn grönlunds öppetider på vardagar respektive lördag?
Tack smilla! Beräknar äl till en lördag nästa gång därför ja va nyfiken :)
Hur gör ni med jobbet? Sjukanmäler ni er?
Binaaaa: skönt o höra att allt gick bra! Jenniekk: nästa försök blir vårt andra :)
Smilla: här händer inte mycket. Planerar inför nästa insemination och passar på att stressa av lite. Tycker denna tid är lugnast iaf om jag jämför med vårt förra försök. Nu är det inget testande eller känna efter. Nu bara är vi, det är ganska skönt hur konstigt det än låter eftersom vi lääängtar efter att få försöka igen. Hur går det för dig?