Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Vi som ska börja inseminera 2012

Är det lätt o få tid oså? Vi har ganska långt o köra men valde ändå gyn grönlund. Snabba svar och som du sa priset spelade roll. Sen skulle de ta lika lång tid o köra ner som o köra till gbg o ta färjan över där. Är lite nervös, blir första di imorgon ju..

• LiveYourDreams

Fröken smilla; tack för snabba svar är så himla mycket man undrar nu i början.. :) har du något mål om när du ska åka igen?

• LiveYourDreams

Myggan my: åååh vad roligt!! Grattis!! Vi är påväg i bilen neråt i sverige :D

• LiveYourDreams

Köp alkoholfritt vin o häll i en tom vinflaska? Så kommer jag göra den dagen jag förhoppningsvis får plus. Vi ska göra en enkel på gyn grönlund. Ska ringa såfort de öppnar :) har en bit o köra somsagt så vi är redan påväg :)

• LiveYourDreams

Är supernervös! Mest för att ja inte vet riktigt va som ska hända :p men vi har ringt o är välkomna närsom :)

• LiveYourDreams

Tjoho!! Är insiminerad med 30
    Miljoner spermier. Sitter nu på färjan hem. Slemhinnan va 8mm och ägget perfekt precis 20. Optinala förhållanden sa han. Kan varmt rekomendera gyn grönlund. Nu väntar en lång väntan. :)

• LiveYourDreams

Jag o min blivande fru pratar med varandra o jag pratr också med en jobbarkompis som snart ska gå igenom ivf. För mig är det mest att om det inte lyckas vill jag ibte att alla ska fråga och tycka synd om..

• LiveYourDreams

Jenniekk: ja visst är det vårt och veta när det släpper men ändå kul o se det på ul. Har typiska äl känningar nu :) när har du bim?

• LiveYourDreams

Duvan: japp det gjorde han för ods idag iaf. Väldigt mycket rullande band princip, passar mig perfekt. De var väldigt trevliga. Speciellt dr lars. Kan varmt rekomendera dem :)

Jenniekk: då har vi bim typ samtidigt med :p ska inte ha mens 20 eller 21a. :)

• LiveYourDreams

Jag tyckte donator grejen kändes väldigt surrealistisk o komisk. Nummer o färger o vikt o yrke.. Hur ska man välja liksom? Tog den som matchade min tjejs färger bäst :p

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012